VW вкладає кошти у традиційні двигуни
Справедливо сказати, що перехід на електромобілі відбувається не так, як передбачали деякі автовиробники. Кілька автоконцернів відкладають переглядають свої плани, у тому числі й Volkswagen.
Читайте також: Mercedes визнає, що надто поспішив з планами електрифікації
Минулого року компанія Volkswagen підрахувала, що до кінця десятиліття на електромобілі припадатиме 80 відсотків річних продажів у Європі. Така статистика моделей ID спонукав VW переглянути свою стратегію.
Зі 180 мільярдів євро (196 мільярдів доларів), виділених у 2023 році переважно на електромобілі наступного покоління, німецький бренд тепер використає одну третину для продовження розробки двигунів внутрішнього згоряння. Про це заявив Арно Антліц, головний фінансовий директор і головний операційний директор Volkswagen Group. Компанія має намір витратити приблизно 60 мільярдів євро (65 мільярдів доларів), щоб «підтримати конкурентоспроможність наших автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння».
Виступаючи на заході, проведеному Reuters у Мюнхені, фінансовий і головний операційний директор додав, що «майбутнє електричне, але минуле не закінчилося. Це третина, і вона залишиться третиною». Це суттєвий відхід від попереднього плану, оголошеного наприкінці 2022 року, щодо виробництва та продажу лише електромобілів у Європі з 2033 року.
Минулого року керівник бренду VW Томас Шефер назвав ICE «старою технологією» в контексті електронного палива. Він описав дискусії навколо синтетичного палива як не що інше, як «непотрібний шум». Це незважаючи на той факт, що один з брендів VW Group (Porsche) активно бере участь у виробництві синтетичного палива на заводі в Чилі.
Інші марки високого класу з імперії VW також уважно стежать за тим, як розвивається екологічне пальне. Bugatti навіть думає про проектування заправних станцій, які можна було б встановити вдома у власника та заправляти синтетичним паливом. Lamborghini вважає, що двигун внутрішнього згоряння можна врятувати, якщо змусити його працювати на чомусь іншому, ніж на викопному паливі. Bentley також досліджує майже вуглецево-нейтральне паливо.
Читайте також: Porsche починає промислове виробництво синтетичного палива
Говорячи про базовану в Крю марку, Bentley відсунула свою мету перейти лише на електромобілі до 2030 року, відклавши її на три роки. Подібним чином, Ford більше не думає, що до 2030 року в Європі він зможе повністю електричний. Aston Martin нещодавно також змінив свій курс і продовжить виробляти автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в наступному десятилітті.
Зрозуміло, що все більше і більше автомобільних компаній переглядають свої стратегії щодо електромобілів, оскільки люди поки що не хочуть відмовлятися від ДВС. Виробники автомобілів опинилися в досить скрутному становищі, оскільки нормативи викидів стають жорсткішими, що вимагає інвестицій, щоб традиційні двигуни працювали чистіше. Водночас електричний наступ з боку Китаю викликає занепокоєння багатьох гравців.