ФОТО: BAC|
BAC Mono R
Для більш екзотичного вигляду британська компанія Briggs Automotive Company (ВAC) вирішила використовувати саржу фірми Hypetex, що спеціалізується на легких матеріалах. Це титанове вуглецеве волокно розташоване у верхній частині кузова Mono R, тоді як інші панелі мають більш традиційну глянцеву вуглецеву поверхню.
Покриття, запропоноване Hypetex, доступне у безлічі різних кольорів і значно легше, ніж традиційне фарбування. Фактично, тоді як фарба зазвичай додає 138 грамів на квадратний метр, кольорове покриття з вуглецевого волокна згаданої фірми додає лише 17 грамів на квадратний метр. Окрім вуглецевих відтінків, зовнішній вигляд також містить безліч яскраво-жовтих акцентів.
Читайте також Як працює керамічне покриття на кузові авто: відео
"Я пишаюся тим, що Hypetex брав участь у цьому проєкті зі створення одного з найлегших і найшвидших серійних суперкарів у світі. Наше кольорове вуглецеве волокно ідеально підходить для елегантного дизайну та потужності BAC-Mono R", — описав виконавчий директор Hypetex Марк Коен.
Надзвичайно легка модель із вуглецевого волокна пофарбована спеціальною фарбою Hypetex. Фото: BAC
BAC Mono R оснащено 2,5-літровим чотирициліндровим атмосферним двигуном, розробленим спільно з Mountune. Цей силовий агрегат має потужність 343 к.с. і може розганяти одномісний автомобіль вагою всього 555 кг до 96 км/год. всього за 2,5 секунди і гнати його на максимальній швидкості 274 км/год.
Тираж буде обмежений – всього 30 машин. Вартість поки не озвучена. Якщо "звичайний" Mono R коштує понад 330 000 євро без урахування BPM та ПДВ, то ця версія ймовірніше буде дорожчою.