BMW X3 другого покоління
Перш ніж купити BMW X3 другого покоління (2011 – 2018 рік виготовлення), треба перевірити реальний пробіг. Чим він більший, тим купівля більш ризикована. Також багато залежить від того, які роботи в ньому проводив попередній власник. Ще одна пересторога – автомобілі перших років виготовлення менш надійні, ніж післярестайлінгові.
4-циліндровий турбодвигун M20B20 на 245 к.с. з прямим впорскуванням мав проблеми на перших роках випуску. В нього розтягувались ланцюги ГРМ та насоса оливи. Це могло стати причиною повного виходу двигуна з ладу. Тому у BMW X3 F25 перших випусків треба змінювати ланцюги передчасно. Ця процедура з заміною всіх деталей коштує 650-1000 доларів, її треба проводити кожні 100 тисяч км.
Також цікаво: зібрані в Росії BMW вважають Крим українським
Також були 6-циліндрові рядні двигуни потужністю до 306 к.с. Дизельні 2,0 та 3,0-літрові дизелі найкраще себе зарекомендували та не мають типових проблем.
У цього авто бувають проблеми з рульової рейкою вже на пробігу 70-80 тис. км.
8-ступеневий "автомат" безпроблемний, але щоразу на 120 тис км в ньому слід змінити оливу. Витрата пального – від 12 до 15 літрів в місті, особливо якщо їздити активно. Тим більше, що тут можна обрати кілька режимів руху та мануальний режим. Їде він "жваво" – до першої сотні варіант з 245-сильним двигуном розганяється за 7,8 секунди.
Таким чином, BMW X3 другого покоління – непоганий сімейний кросовер, яким має проблеми лише на перших версіях, більш пізні достататньо надійні. Так, він не дуже дешевий в обслуговувані, натомість здатен приносити масу позитивних емоцій в керуванні.
Більше інформації про BMW X3 F25 – у відео:
Нагадаємо, як їде BMW X6M Competition.