Посилання скопійовано!
Міністр інфраструктури України Владислав Криклій розповів як має відбуватись діджиталізація українських доріг.
Читайте також: Чи встигне Конституційний Суд вирішити справу автофіксації?
Сучасний світ доказує, що алгоритми в багатьох сферах керують краще за людину. Тому запровадження інтелектуальної транспортної системи в систему управління безпекою дорожнього руху – один із ключових моментів нової Стратегії безпеки на дорогах. До цього входить:
- запуск автоматичної системи ГВК;
- створення системи реєстрації місць концентрації ДТП та інформування про них учасників дорожнього руху;
- використання електронних засобів для привернення уваги/оповіщення про перешкоди на дорогах та зміни в реальному часі;
- запуск і здійснення сучасного дистанційного моніторингу руху ТЗ (+комерційний) за допомогою ADAS, RFID, GPS тощо.
- розширення системи автофіксації порушень ПДР.
- створення єдиного інформпростору для медзабезпечення учасників дорожнього руху.
“Наші плани до кінця року – 250 КАФів, у 2021-му їх буде загалом 375. Вже зараз система показує свою ефективність - там де працює автофіксація, кількість ДТП скоротилася більше, ніж у 5 разів”, каже Владислав Криклій. Насправді ж у Київській області після встановлення камер аварійність значно зросла.