![Як виглядають українські дороги зі шлаку: фото](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202006/223467440b876-cd20-4c68-ab0a-1e1ed80d06f6.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Використання металургійних шлаків у шарах основи дорожнього одягу на Н-31 у Дніпропетровській області
На об’єктах Велике будівництво в 4 областях України активно використовуються технології улаштування шарів дорожнього одягу з відходів промисловості. Металургійні шлаки застосовуються замість природних кам’яних матеріалів (гранітних) в якості щебеневих матеріалів.
Читайте також: В Укравтодорі пояснили, хто буде платити за дороги
Всього, у 2020 році буде використано понад 482 тис. кубометрів металургійних шлаків при будівництві доріг. Їх використають на будівництві доріг у Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях. Найбільший обсяг шлаків, 373 тис. кубометрів використають у Дніпропетровській області – на будівництві першого українського хайвею – маршруту Київ – Дніпро (дорога Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка).
Наразі, майже 30 тис. кубометрів із запланованого обсягу металургійних шлаків вже використано у дорожніх конструкціях.
Також цікаво: Що таке "ямковий ремонт дороги" і чи може він бути якісним