Як виглядають українські дороги зі шлаку: фото

Перші 30 тис. кубометрів металургійних шлаків вже використані на українських дорогах
Як виглядають українські дороги зі шлаку: фото

Використання металургійних шлаків у шарах основи дорожнього одягу на Н-31 у Дніпропетровській області

Посилання скопійовано!
logo29 червня 2020, 17:08
logo0
logo0 хв

На об’єктах Велике будівництво в 4 областях України активно використовуються технології улаштування шарів дорожнього одягу з відходів промисловості. Металургійні шлаки застосовуються замість природних кам’яних матеріалів (гранітних) в якості щебеневих матеріалів.

Читайте також: В Укравтодорі пояснили, хто буде платити за дороги

Всього, у 2020 році буде використано понад 482 тис. кубометрів металургійних шлаків при будівництві доріг. Їх використають на будівництві доріг у Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях. Найбільший обсяг шлаків, 373 тис. кубометрів використають у Дніпропетровській області – на будівництві першого українського хайвею – маршруту Київ – Дніпро (дорога Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка).

Наразі, майже 30 тис. кубометрів із запланованого обсягу металургійних шлаків вже використано у дорожніх конструкціях.

Також цікаво: Що таке "ямковий ремонт дороги" і чи може він бути якісним