Посилання скопійовано!
Окрім завершення будівництва Подільського мостового переходу та метро на Виноградар, розробники проєкту Генерального плану Києва окреслили низку інших першочергових заходів із розвитку транспортної інфраструктури столиці. Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан».
Читайте також: В Києві облаштували вже 7 острівців безпеки
Впродовж п’яти найближчих років заплановані до реалізації:
- реконструкція вулиць Кирилівської, Глибочицької із вдосконаленням трамвайного полотна;
- реконструкція Паркової дороги, Дніпровського узвозу з розширенням проїжджої частини;
- реконструкція проспекту Науки з розширенням проїжджої частини, реконструкція транспортної розв’язки на різних рівнях на перетині проспекту Науки та Столичного шосе;
- реконструкція вулиці Гната Хоткевича з розширенням проїжджої частини;
- реконструкція мосту Патона;
- поєднання вулиць Медової та Суздальської із будівництвом шляхопроводу через залізницю.
Як повідомили в КО «Київгенплан», остання магістраль стане дублером проспекту Валерія Лобановського, Чоколівського бульвару та вулиці Вадима Гетьмана, що допоможе їх розвантажити.
Також цікаво: Ще одну столичну вулицю обладнали для велосипедистів