ФОТО: fxquadro на Freepik|
Українці привозять вживані авто японських брендів, а нові - китайських
У сегменті мотоциклів восени настало очікуване сезонне зниження темпів торгів. Отже, у жовтні українці придбали 4,4 тисячі усіх мотоциклів. Це на 9,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року, але (прогнозовано) на 29,8% менше, ніж було у вересні-2024, стверджують експерти Інституту досліджень авторинку.
До речі на Миколаївщині покупець під час тест-драйву вкрав мотоцикл
Серед загальної кількості 55% мотоциклів були новими (імпортованими з-за кордону), кількісно це 2446 шт.
На внутрішньому ринку було укладено 1725 угод купівлі-продажу мототехніки, що склало 38,8% від загальної кількості.
Лише 6,2% мотоциклів були імпортовані вживаними з-за кордону (277 шт.).
Динаміка ринку мотоциклів в Україні, жовтень-2023 - жовтень-2024 р. Графік ІДА
За окремими підсегментами динаміка торгів мотоциклами (де дуже чітко виражена сезонність, й першочергове значення має порівняння саме рік до року) виглядає наступним чином (у порівнянні минулий місяць до місяця, що йшов перед ним, М-М; та минулий місяць до аналогічного місяця минулого року, Y-Y):
- Внутрішні перепродажі: −21,6% M-M, +24,5% Y-Y
- Імпорт вживаних: −33,6% M-M, +11,7% Y-Y
- Імпорт нових: −34,3% M-M, +0,6% Y-Y
Найпопулярніші мотоцикли
На внутрішньому ринку серед виробників мототехніки у зазначеному періоді переважали японські марки Honda (201 договір купівлі-продажу) та Yamaha (209 ДКП), а також Geon (140 ДКП).
Імпорт мотоциклів з пробігом продовжує триматися на японських марках Honda, Yamaha та Suzuki. Продукція цих трьох виробників охоплює значну частину сегмента, точніше — 70% ринку двоколісних моторних машин.
Новими в Україні купують в основному мототехніку китайських виробників: у жовтні вкотре лідерами стали марки Spark (435 перших реєстрацій), Musstang (355 ПР), та Forte (320 ПР). Загалом частка китайської продукції складає близько 80% на ринку нових мотоциклів.