Розкомплектовують вантажівки прямо на паркінгах та у придорожніх зонах перепочинку водіїв. За лічені хвилини знімають дзеркала, фари, плафони і навіть двері, після чого експлуатація такого транспорту стає неможливою.
Недавній випадок у Данії, коли злодії за короткий час практично розібрали вантажівку, вразив усю спільноту автоперевізників і додав роботи поліції. Крадії проникли на територію автобази через прорізану дірку в паркані й дуже швидко скрутили необхідну їм атрибутику.
Читайте також На дорогах Європи побільшало злодюг: у Німеччині кожні 20 хвилин скоюється крадіжка
Під розбір зловмисників потрапив магістральний тягач Scania PGR. Злодії зняли передню решітку, капот, фари, а на додачу поцупили ще й двері зі сторони водія та пасажира. Все це сталося дуже швидко й непомітно для інших.
На те, щоб скрутити необхідні компоненти й атрибутику, злодіїв затрачають кілька хвилин Фото: Danish police
Експерти-криміналісти стверджують, що роботу виконували професіонали з відмінним знанням конструкції цього автомобіля, бо все було демонтовано неінвазійним способом – компоненти знімалися акуратно, без пошкоджень.
Аналіз показує, що подібні розукомплетації операційного вантажного транспорту зростають не тільки у Європі, але й в Америці, Канаді та ряді інших країн. Причину такого явища експерти вбачають у високих цінах на оригінальні запасні частини, вартість яких сильно зросла.
Читайте також Toyota пропонує опцію захисту каталізатора від крадіїв
Таким чином, до наймасовіших крадіжок пального з баків фур і товарів з кузовів причепів та напівпричепів, що в основному відбуваються на паркінгах, додалася розукомплектація транспортного засобу. Злодії скручують найбільш ходові комплекти, у т.ч. габаритні.
Крадіжки здійснюються як авансом на склад, так і на замовлення під конкретну модель і колір тягача або причіпної системи.
Тут також класика: знімають решітку, двері та все інше, на що надходить замовлення чи в чому є найбільша потреба на ринку запчастин. Фото: Espen Transport