Тест Peugeot 408: краса врятує світ

Peugeot 408: тест-драйв, фото, відгуки - Auto24

Peugeot 408

Як відчути себе кінозіркою? Просто варто поїздити вулицями одного з українських міст на Peugeot 408. Ось водій попутного авто посигналив та сказав "клас!". Дитина показує на вас пальцем. Симпатична леді ледь не зашпорталась, бо повернула голову та не побачила сходинку. А ось цей чоловік п’є каву та неспішно роздивляється ваше авто зі всіх боків.

logo24 січня, 10:30
logo0
logo0 хв

Така посилена популярність викликана зовсім не моєю скромною персоною. Усі звертають увагу на автомобіль – новий Peugeot 408. І він справді вартий позитивних емоцій, яких у нашому житті зараз не так багато.

У центрі уваги

Ефектно виглядає перш за все форма кузова – клиноподібний фастбек, який також нагадує кросовер. Разом з вузькими фарами та чорною безрамковою решіткою радіатора вона надає схожості 408-му з якимось суперкаром – чи то Lamborghini Urus, чи якогось з Ferrari. А ще погляд приковує колір – металік, який в залежності від освітлення може здаватися синім, а інколи зеленуватим.

У нового Peugeot 408 і справді є дещо від кросовера – по-перше, це кліренс у 189 мм, а по-друге – висока посадка. Водій та пасажири сидять на 4 см вище, ніж у легковому Peugeot. При цьому висота автомобіля не перевищує 1,5 метра.

Серед непомітних атрибутів кросовера – сталевий захист двигуна та коробки. Але це вже комплектація для українського ринку, яка включає ще кілька потрібних для нашого клімату опцій.

З корми 408-ий теж виглядає дуже ефектно. Спадаючу форму задніх дверей прикрашають елементи, схожі на антикрило. Можливо, вони і впливають на аеродинаміку, але виглядають ще більш оригінально. Причому ці елементи жодним чином не шкодять функціональності – дах не заважає головам пасажирів заднього дивану, а спойлер не помітно в дзеркалі заднього виду.

Кришка багажника в тестового авто у комплектації GT обладнана електроприводом. Багажник досить місткий – в нього входить 505 л. А якщо скласти спинки, то ввійде втричі більше - 1580 л. До речі, навіть в багажнику французи не забули про стиль – тут встановлено алюмінієвий поріжок для важких речей.

Випробуйте новинку на власному тест-драйві прямо зараз

Космічно та функціонально

Інтер’єр зроблено в тому ж стилі, що Peugeot 308, от тільки за розмірами він більший, тому й більш зручний. Але тим, хто мало знайомий з сучасними Peugeot, салон видається космічно-футуристичним. Насправді це не перебільшення. Чого варта лише приладова панель з 3D ефектом. Тут показники приладів бачиш в кілька шарів, ніби одні ближчі, а інші – трохи далі.

Звісно, стилі можна змінювати – наприклад, прибрати все зайве та залишити лише необхідні цифри. Або вивести по центру картинку з інфрачервоної камери нічного бачення, яка здатна ідентифікувати пішоходів або тварин висотою понад 50 см на відстані від 15 до 200 м. Взимку в умовах поганої видимості, коли все на дорозі зливається у 50 відтінків сірого, це дуже корисна опція, яка може зберегти життя.

Другий 10 дюймовий екран – посередині салону. Чітка картинка, швидко реагує на натискання, а камера заднього вигляду з функцією огляду на 360 градусів досить контрастна. Під основним екраном розміщена додаткова сенсорна панелька з кнопок, які водій налаштовує під себе. А ще нижче - фізичні кнопки кліматичної системи, функції якої не потрібно шукати в нетрях меню. Якщо все правильно налаштувати під себе, керування більшістю функцій клімату та мультимедійки буде проходити з одного дотику.

Взагалі, мультимедійка нової генерації вміє за бездротовим протоколом під'єднуватися одночасно до двох пристроїв на Android чи iOS. А ще вона українською мовою підказує, як нею правильно користуватись.

Також цікаво тест-драйв Peugeot 308

Комфорт першого класу

Особливої уваги заслуговують крісла в тестовому авто – саме ці, блакитні, доступні для версії GT. Вони мають не лише ортопедичну форму зі схваленням інституту AGR, але й шкіру наппа, електричне регулювання з пам’яттю та навіть масажер на 8 програм! Причому в спинці вмонтовані не пневматичні елементи, що надувають чи здуваються, а фізичні тверді валики, тому розминає спину він добряче.

А ще з цими кріслами ноги не «висять», адже тут найдовші подушки з наявних у Peugeot, до того ж їх можна ще й відсунути.

На задній ряд зручно сідати, та й місця там достатньо. Адже це один з найдовших автомобілів в лінійці Peugeot (4,69 м), та й ще з колісною базою у 2,79 м. Місця для ніг та голови вдосталь, а підлога практично пласка. Зручності додає підлокітник, який закриває отвір для лиж та пара роз’ємів USB-C.

Такі ж USB-C є і спереду, і це окрім бездротової зарядки для смартфона. Ненав’язлива підсвітка салону змінює відтінок в залежності від режиму їзди - Normal, Eco чи Sport. Але можна змінити колір і за власним вподобанням.

Дізнавайтесь більше деталей про Peugeot 408 в шоу-румі моделі

Тихо, як в гібриді

Ми вже звикли, що під капотом французьких авто найчастіше встановлений економний та надійний турбодизель. Однак цього разу Peugeot 408 знову здивував. Автомобіль має 1,6-літровий бензиновий двигун потужністю аж 215 кінських сил! Для такого невеличкого об’єму це дуже достойна цифра! У парі з ним працює японська 8-ступенева коробка передач AISIN, яка добре відома за іншими моделями концерну.

Перше, чим здивував цей силовий агрегат – абсолютною безшумністю. Так, в цьому є заслуга шумоізоляції та подвійного скла передніх вікон, але на холостих обертах двигуна не чутно зовсім, – таке враження, що їдеш на гібриді, а зараз крутить електромотор. Дивишся на тахометр – ні, оберти трохи більше тисячі, а от звуку нема.

Також цікаво тест-драйв Peugeot Landtrek

Жодної мови про вібрації чи інші шуми, – звичайно, якщо на дорозі не багато ям. Втім, ця шикарна звукоізоляція має навіть дещо негативний ефект – адже вона зменшила експресію від їзди. Прискорюється 408-ий динамічно – за 7,9 секунд до сотні. Крутний момент у 300 НМ вже з двох тисяч обертів потужно розганяє машину, а автомат у спортивному режимі швидко перемикається. Однак фізичних відчуттів шаленого прискорення не вистачає. Натомість найбільш гармонійно коробка передач з турбобензиновиком працює в нормальному режимі.

Тоді на перший план виходить комфорт та зручність пересування – наприклад, з пасажирами на другому ряду можна говорити, не підвищуючи голосу.

Цей фастбек поєднує високу підвіску та високі шини з керованістю легковика. Маленьке кермо салону i-Cockpit традиційно гостре, хоча й мало інформативне з точки зору зворотньої віддачі. Підвіска дещо затиснута, однак це непогано - машина немов стелиться дорогою та не «плаває» над нею. Хоча на більших нерівностях чути її роботу, особливо ззаду. А загалом керувати автомобілем дуже легко та приємно. Звичайно, у бензинового мотора дещо вища витрата пального – у місті він ”з’їдає” близько десяти літрів. А от на трасі завдяки довгій 8-ій передачі можна вкластись і у сім.

Безпека звідусіль

Ще більше впевненості в керуванні надають системи безпеки. Наприклад, матричні світлодіодні фари мають кілька режимів роботи в залежності від швидкості автомобіля, погодних умов та навіть завантаженості. Вони не засліплюють колег у потоці, при цьому перемикати дальнє та ближнє світло не потрібно.

При виїзді з парковки заднім ходом, окрім системи огляду заднього виду, радари «бачать» на 40 м в обидва боки невидимих для камер людей та машини. А система активного гальмування може зупинити машину, якщо водій не побачив пішохода чи досить великий предмет перед авто. Адаптивний круїз-контроль з утримуванням у смузі дозволяє без напруги долати сотні кілометрів навіть за досить активного трафіку на дорозі.

До речі комерційні фургони Peugeot оновились та отримали сучасні опції

Без доплати “за стиль”

Враховуючи яскраву зовнішність, космічний дизайн салону та швидкий двигун, французи не зробили ціну Peugeot 408 захмарною. У початковій комплектації Allure Pack, в якій є достатньо обладнання, автомобіль коштує 1 264 300 грн, тобто приблизно 33 тисячі доларів. І це вже практично з усіма переліченими системами безпеки, світлодіодними фарами, 10-дюймовим дисплеєм мультимедія тощо.

Вища комплектація GT оцінена у 1 411 200 грн, тобто 37 тисяч доларів. Тут вже є матричні фари, утримання в смузі, 3D панель приладів, камера на 360 градусів, електропривід дверей багажника та сидіння з масажем. За ціною автомобіль чітко знаходиться між хетчбеком 308 та кросоверами 3008 та 5008. Тому жодної доплати “за стиль” тут не враховано.

Обирайте ваш Peugeot 408 з наявних в Україні на онлайн-складі

А ще цікаво, що нещодавно Peugeot 408 став лідером в Україні 2023 році за результатами опитування громадської думки автомобілістів. І це звання цілком заслужене. Автомобілів з такою зовнішністю, рівнем технологій, салоном та комфортом на ринку небагато. До того ж кожен у ньому відчуватиме себе якщо не зіркою кіно, то вже напевне особою, що знаходиться в центрі уваги оточуючих.

Технічні характеристики Peugeot 408
ДВИГУН Бензиновий, турбований, робочий об’єм 1598 см3, потужність 215 к.с. при 5500 об/хв, обертальний момент 300 Нм при 2000 об/хв.
ТРАНСМІСІЯ Передній привод, 8-швидкісна автоматична коробка передач AISIN
КУЗОВ Фастбек, 5 дверей, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4687/1848/1478 мм, база 2787 мм, споряджена маса 1443 кг, корисне навантаження 577 кг, об’єм багажника 505 / 1580 л, об’єм бака 52 л
ПІДВІСКА Передня – покращена "МакФерсон", задня – напівзалежна балка. Шини: 225/55 R18, кліренс 189 мм
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Максимальна швидкість 220 км/ч. Розгін до 100 км/год за 7,9 с. Витрата пального (за WLTP) (місто/шосе/змішаний): 9,2/5,7/7,0 л/100 км
ЦІНА від 1 264 300 грн. (без додаткових опцій).