“У разі повернення в Україні обов'язкового техогляду особистого автотранспорту 90% автомобілів не зможуть його пройти, – таку думку висловив голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко. За його словами, “введення обов'язкового техогляду несе в собі колосальні корупційні ризики”.
Олег Назаренко нагадав, що Україна у 2014 році, підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, взяла на себе зобов'язання протягом 5 років ввести обов'язковий техогляд легкових і вантажних автомобілів.
Читайте також: До чого призведе повернення техогляду в Україні: думка експертів
"Я прогнозую, що 80-90% вживаних іномарок в Україні цей техогляд, якщо він буде чесним, а не торгівля талончиками, просто не пройдуть. У них, наприклад, повирізали каталізатори, а акцент робиться, відповідно до директив ЄС, навіть не на безпеку автомобіля, а на екологічність", - пояснив він.
Звісно, така ситуація змусить українців шукати варіанти вирішення проблеми. У цьому випадку цілком ймовірним варіантом дій стануть акції протесту. Нагадаємо, що саме завдяки їм корупційний техогляд було відмінено в 2011 році. Найгірший варіант – повернення старих корупційних схем за мовчазної згоди автомобілістів.
Згідно з офіційною статистикою Національної поліції кількість ДТП,які виникають через технічну несправність, завжди був менше 1%.
Читайте також: Корупційний техогляд, "ідіотен- тест", та тюрма за скручений пробіг: що пропонують новій Верховній Раді
Після відміни корупційного техогляду знизилась і загальна кількість ДТП
Також цікаво: Чому чесний техогляд в Україні неможливий