ФОТО: Citroen|
Електричний сітікар Citroen Ami
Citroen називає свою несподівану новинку “нонконформістом”, інакшим у всіх відношеннях. Народжений з концепта AMI ONE C, серійний електрокар обіцяє все, що необхідно міському жителю від машини, за доступною ціною і в зручному форматі.
Також цікаво: Відбиток пальця на капоті Porsche коштує 7500 євро
Розпочнемо з того, що для управління Citroen Ami не потрібні водійські права – автомобіль відноситься до категорії LSV (Low-speed vehicle) або “легких квадроциклів”, як подібний транспорт класифікують у Франції. Це означає, що право управління Ami на громадських дорогах мають водії віком від 14 років.
Вартість електрокара становить усього 6000 євро, причому продаватимуть Ami виключно через Інтернет, в тому числі на сайтах магазинів електроніки! Покупку доставлять прямо до дверей замовника, як звичайну посилку. Шість тисяч – занадто дорого? Можна користуватись автомобілем за договором довгострокової оренди, сплачуючи по 20 євро на місяць! Ще одна можливість користуватись Citroen Ami – підписка на каршерінговий сервіс Free2Move за 26 євроцентів за хвилину, за умови місячної передплати у 9,90 євро.
Фото: Citroen Ami / Citroen
Технічні характеристики Citroen Ami:
- Довжина: 2.41 м;
- Ширина: 1.39 м (без дзеркал);
- Висота: 1.52 м;
- Радіус розвороту: 7.20 м;
- Маса без батареї: < 425 кг;
- Маса з акумулятором: 485 кг;
- Акумулятор: 5.5 кВт*год;
- Електромотор: 6 кВт;
- Запас хорду на одному заряді: 70 км.
Що ще цікавого у Citroen Ami? Широкі можливості для персоналізації, дверцята, що відчиняються в різні боки, просторий для своїх габаритів салон, зручне розташування водія на одному рівні зі звичайними машинами, більша захищеність, порівняно з будь-яким іншим персональним транспортом категорії LSV, нуль шкоди довкіллю і майже нульові витрати на експлуатацію.
Фото: сторінки французьких інтернет-магазинів побутової техніки та електроніки, де можна замовити Citroen Ami / знімки екрану
Та найголовніше – замовити автомобіль можа буде вже з 30 березня цього року!
Читайте також: Чи потрібно реєструвати мопеди та скутери?