Учасникам цікавого дослідження запропонували намалювати 10 автомобільних логотипів, не дивлячись на оригінал. Отримані результати ретельно проаналізували.

Незвичайне дослідження проводилось у Британії. Метою було з’ясувати, котрому з автовиробників вдалось досягти максимальної ідентифікації бренду, завдяки логотипу.

Дивіться також: Митець перетворює старі колісні ковпаки на вражаючі скульптури

Від автомобілів та їх реклами сьогодні нікуди не дітись. Причому люди, в яких немає машини, та ті, хто навіть не задумується про її купівлю, перебувають в рекламному просторі не менше за автомобілістів та майбутніх водіїв. Автовиробники витрачають величезні кошти на айдентику – розробку та промо своїх логотипів, ребрендинг тощо. Вони намагаються зробити так, щоб їх емблеми легко впізнавались та запам’ятовувались. Наскільки це вдається – показують результати дослідження.

Сотні британців різного віку, статі, соціального статусу, автомобілістам і пішоходам, запропонували відтворити логотипи 10 популярних автомобільних марок. Проаналізувавши 1000 малюнків, дослідники дійшли висновку, що деяким виробникам вдалось зробити своє лого набагато впізнаванішим, ніж іншим. І якщо ви гадаєте, що емблеми Audi або Renault – дуже прості, просто подивіться, на результати. Малюнки згруповані від найбільш схожого (верхній лівий кут) до найменш подібного на оригінал.

Alfa Romeo

  • 74% забули про червоний хрест;
  • 63% забули про змію;
  • 13% не включили синій, червоний і зелений;
  • 25% зобразили лого на щиті.

Audi

  • 14% намалювали невірну кількість колець;
  • 5% дизайн більше схожий на олімпійські кільця;
  • 7% і близько не схоже.

BMW

  • 59% зобразили фірмовий “пропеллер”;
  • 92% використали поєднання кольорів білий та блакитний;
  • 7% намалювали не круглий логотип.

Ferrari

  • 88% включили у лого жовтий колір;
  • 82% намагались зобразити коня;
  • 15% пам’ятали про триколор італійського прапора на лого;
  • 49% включили в лого назву марки.

Ford

  • 90% намалювали овал;
  • 89% використали блакитний колір;
  • 58% намагались використати фірмовий шрифт для напису.

Peugeot

  • 20% навіть не намагались зобразити якусь тварину;
  • 25% зобразили “лева” у дзеркальному відображенні;
  • 30% і близько не схоже.

Renault

  • 71% зобразили щось схоже на фірмовий ромб-діамант;
  • 11% намалювали лого іншої марки;
  • 33% використали окремі лінії чи деталі лого.

Toyota

  • 32% не включили хоча б один з внутрішніх овалів;
  • 12% зобразили літеру “Т”, замість лого;
  • 19% і близько не схоже.

Vauxhall (британський бренд для марки Opel)

  • 11% накреслили літеру “V”;
  • 26% використали червоний колір;
  • 48% намагались зобразити фірмового грифона;
  • 9% зобразили прапорець з літерою “V”, який тримає грифон;

Volkswagen

  • 17% невірно розташували літери “V” та “W”;
  • 93% зобразили лого в колі;
  • 9% зобразили тільки одну з літер “V” або “W” без іншої.

А ось так логотипи виглядали б на автомобілях у реальному житті:

Фото: намальовані по пам’яті логотипи Peugeot, Volkswagen та Vauxhall / VanMonster

Також цікаво: Стрипклуб у США пропонує дивитись шоу з вікна машини (фото)