ФОТО: Volvo Trucks|
Чек допомоги на таку суму спонукає малий бізнес США до заміни дизельних тягачів електричними
У Каліфорнії в рамках проєкту Ради чистих ресурсів (CARB) щодо нульових викидів транспортних вантажних парків усіх розмірів почала діяти Програма, створена виключно під потреби невеликих автопарків з 10 або менше автомобілів. Саме ця ніша власників малого бізнесу транспортних послуг найбільш фінансово слабка, пише volvotrucks.us.
"Майже половина з 3,5 мільйона професійних водіїв вантажівок у США є власниками-операторами, які ведуть свій бізнес лише з однією вантажівкою. Ці невеликі підприємства стикаються з унікальними проблемами, від початкових капіталовкладень до забезпечення адекватної зарядної інфраструктури", – сказав президент Volvo Trucks Північна Америка Пітер Вурхов.
Читайте також Volvo Trucks розробила новий алгоритм захисту пішоходів і велосипедистів
Саме такою є маленька компанія Saldivar's Trucking, яка першою потрапила в програму фінансової допомоги в придбанні електричного магістрального тягача Volvo VNR Electric semi.
Уряд штату разом з компанією Volvo Trucks у Північній Америці та її місцевим дилером TEC Equipment допомогли Saldivar's Trucking стати першим незалежним власником-оператором у США, який взяв електричну вантажівку Volvo VNR для вантажних операцій у портах Лос-Анджелеса та Лонга.
Для автомобілів з системою старт-стоп потрібні спеціальні акумулятори. АКБ Bosch серій S4 Е та S5 А вироблені за спеціальною технологією, яка забезпечує надійне електроживлення автомобілів з такою системою, відмінно приймають заряд та мають підвищену продуктивність.
Рекламна інформація
Акумуляторний красень-тягач Volvo VNR Electric власнику малого бізнесу обійшовся значно дешевше. Фото: Volvo Trucks
Для придбання нового транспорту йому надали субсидію в розмірі 410 000 доларів. Якщо врахувати, що серія VNR для регіональних перевезень VNR 660 та VNR 640 обходиться в 145 600 та 142 500 доларів США відповідно, то субсидія такого розміру, ймовірно, видавалася власнику малого бізнесу на кілька машин.
Новенький Volvo VNR Electric (455 к.с.) з шістьма батареями місткістю 565 кВт-год може заряджатися до 80% за 90 хвилин, щоб забезпечити запас ходу до 443 км. Такий результат сповна вдовольняє потреби перевізника. Зазвичай його щоденне плече перевезень коливається в проміжку 280 – 320 кілометрів, за винятком двох вихідних на тиждень.
Читайте також Нові Volvo FH Aero отримали камери замість дзеркал та мікрохвильовку
Для зарядки батареї Saldivar's використовує депо заряджання як послуги (CaaS), що належить Prologis. Там ставлять заряджати Volvo VNR Electric десь о 3:30 ночі. До початку зміни машина має повний енергоресурс для роботи на маршруті з порту до замовника і навпаки.
В Каліфорнії у 2023 році парк акумуляторного комерційного транспорту зріс вдвічі порівняно з попереднім роком. Тепер одна з кожних шести нових автомобілів, включаючи транспорт доставлення на останню милю та шкільних автобусів, має акумуляторний привід.
У 2023 році в Каліфорнії було продано 18 473 автомобілів ZEV середньої та великої вантажності, штат перевищив ціль щодо чистих комерційних машин на два роки раніше запланованого терміну та продав у п’ять разів більше запланованої кількості. З 2021 року в Каліфорнії було продано 26 921 середніх і важких автомобілів ZEV.