
ФОТО: CarNewsChina|
Батарея нового Geely Galaxy E5 витримала 36-тонний ZTZ-59D
Як пише CarNewsChina, випробування імітувало ситуацію, коли батарея автівки піддається екстремальному удару та стисненню під час ДТП. Тиск від ваги танка був приблизно в 1,8 рази вищим, ніж вимагається новими стандартами безпеки акумулятор в Китаю, що будуть запроваджені з 1 червня.
Читайте також: Китайські електротаксі змінюють батареї за 100 секунд
При цьому жодних ознак пожежі, вибуху чи теплової реакції не спостерігалося ні в акумуляторному блоці, ні в окремих елементах. До слова, батарея Aegis Gold Brick від Geely, що використовується в електричному Galaxy E5, стала однією з перших у галузі, що відповідає новим вимогам й отримала відповідну сертифікацію від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю.
Акумулятор може похвалитися провідними в галузі ступенями захисту IP68 та IPX9K, технологією інтеграції CTB (Cell To Body), сітчастими структурами з чотирма енергопоглинаючими поперечними перерізами та нижньою пластиною у формі сендвіча товщиною 2,6 мм. Конструкція акумулятора включає рідинно-електричне розділення, електричну ізоляцію, тепловідведення та численні захисні заходи для підвищення безпеки.
Також цікаво: Китайці суттєво знизили ціни на свої електромобілі: чекаємо в Україні
Компанія Geely піддає свою батарею Aegis Gold Brick 36 екстремальним випробуванням, причому 23 тести перевищують китайські вимоги. Автовиробник також впровадив новий тест на “удар знизу” у свої корпоративні стандарти та планує відкрити свій портфель патентів на безпеку акумуляторів для всієї галузі.