Бензин і дизпальне збираються заборонити

В інтересах захисту клімату з 2045 року викопне паливо більше не повинно продаватися на німецьких АЗC: Асоціація автомобільної промисловості (VDA) закликала до впровадження відновлюваних джерел палива.
Німеччина збирається заборонити дизель та бензин з 2045 року - Auto24

ФОТО: Яцек Більський|

Європа має створити привабливі стимули для інвестицій у відновлювані джерела енергії

logo23 серпня, 08:34
logo0
logo0 хв

В основі прийнятого документа чітко прослідковується імплементація Директиви про відновлювані джерела енергії (RED III) у національне законодавство. Про це в деталях пише eurotransport.de.

Зусилля мають спрямовуватися до збільшення використання відновлюваних джерел енергії, наприклад, стягнення плати за поточне та відновлюване паливо для транспорту, яке виробляється з електроенергії, виробленої з відновлюваних джерел (електроенергії в газ і електроенергії в рідину, також часто називають електронним паливом) або з біомаси (наприклад, з відходів).

Читайте також Євросоюз ввів нові екологічні стандарти для авто Євро 7: що вони передбачають

Це означає, що транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння можуть експлуатуватися здебільшого кліматично нейтрально, але це також створює стимули для зростання ринку транспортних засобів з нульовим рівнем викидів, таких як вантажівки на паливних елементах.

Розвиток електромобільності, включаючи водневі транспортні засоби в секторі комерційних автомобілів, дозволить значно скоротити CO2 у найближчі роки.

"У той же час цього недостатньо, оскільки транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння в Німеччині будуть ще довго. Навіть якщо мета федерального уряду щодо 15 мільйонів електромобілів до 2030 року буде досягнута, на дорогах Німеччини все одно буде принаймні 40 мільйонів легкових і вантажівок з двигунами внутрішнього згоряння", – каже президент VDA Хільдегард Мюллер.

Читайте також Гібриди марки DS автоматично переключатимуться на електрику в екологічних зонах

Для цієї популяції транспортних засобів терміново потрібні відновлювані джерела палива. Тому VDA також виступає за субквоту RFNBO (відновлювані види палива небіологічного походження, тобто водневе та синтетичне паливо) у розмірі щонайменше п’яти відсотків на 2030 рік.

Слід досягти більших щорічних скорочень викидів парникових газів у паливному секторі. VDA закликає скоротити викиди парникових газів шляхом відновлюваних джерел палива в автомобільному транспорті на 60 відсотків до 2035 року, на 90 відсотків – до 2040 року і на 100 відсотків до 2045 року.

"В інтересах захисту клімату викопне паливо не повинно продаватися на німецьких АЗС з 2045 року", – йдеться в документі.