
ФОТО: Daimler Truck|
Тягач Mercedes-Benz Zetros спеціально розроблявся під завдання військової логістики
В попиті як екстремальні позашляховики Unimog і Zetros, так і адаптована під воєнну логістику серія моделей вантажівок Atego, Actros, Arocs. Про це йдеться в пресрелізі Daimler Truck.
"Укладені контракти та транспортні засоби, передані у великій кількості минулого року, підкреслюють, що наші логістичні рішення адаптовані до потреб різних клієнтів та їх різноманітних сценаріїв розгортання", – наголосив керівник Mercedes-Benz Special Trucks Франциска Кусумано.
Читайте також Подаровані Німеччиною автомобілі Mercedes Zetros уже в Україні
Цьогорічні показники мають бути ще більші. Очікується зростання не лише від європейських замовлень, але й з азійського та африканського континентів. Нині Mercedes-Benz Special Trucks веде активну підготовку до провідної світової виставки безпеки та оборони IDEX в Абу-Дабі.
Там з 17 по 21 лютого компанія покаже дещо зі своїх напрацювань. Зокрема, до показу готуються чотири машини: дві вантажівки із серії позашляхових моделей Zetros, важкий тягач Arocs і змінне шасі для захищених кузовів (FGA).
У центрі уваги опиниться Mercedes-Benz Zetros, спеціально розроблений для військових операцій у регіонах з обмеженою інфраструктурою. Усі моделі Zetros оснащені рядним шестициліндровим дизельним двигуном OM 460, що забезпечує потужність до 375 кВт (510 к.с.), а також підходить для роботи з паливом НАТО F-34.
В номенклатурі є моделі від 4x4 до 8x8, із захищеною кабіною або без неї, з одинарними або здвоєними шинами та різними варіантами норми викидів. Фото: Daimler Truck
Zetros можна використовувати як тягач напівпричепа з повною масою автопоїзда до 120 тонн. Завдяки чисельним рішенням кузова машина адаптована для вирішення широкого спектра транспортно-логістичних завдань.
Увагу приверне й Mercedes-Benz Arocs 4042 AS 6x6 (421 к.с., коробка-автомат). Важкий тягач із подвійними шинами та подвійною лебідкою розроблявся для транспортування бездоріжжям техніки великої вантажності. Він сприймається силовиками як танковий тягач.
Читайте також ЗСУ будуть їздити на потужних повнопривідних "Мерседесах"
Потужну подвійну тросову лебідку також можна використовувати для відновлення зламаних транспортних засобів і завантаження та розвантаження їх на низькорамний причіп.
Будуть й інші версії, розроблені під потреби оборонних відомств. Вони привернуть увагу і сприятимуть ще більшому зростанню замовлень, оскільки в повітрі замість пахощів морського бризу та лісової свіжості вже частіше стелиться пороховий чад.