Дорожня мережа Швейцарії перевантажена: дуже багато приватних машин

За результатами опитування жителів країни, що проводилося на замовлення Швейцарської Асоціації фахівців у галузі дорожнього господарства та транспорту, дороги завантажені там під зав’язку.
Автодороги Швейцарії втомилися від завантажень "під зав’язку"  - Auto24

ФОТО: Cyril Zingaro|

Народ вважає, що дорожню мережу Швейцарії перевантажено

logo29 червня, 11:31
logo0
logo0 хв

Майже 60% опитаних жителів країни вважають, що дорожня мережа Швейцарії перебуває на межі пропускної спроможності. Через це розширення автомагістралей вважається розумною та адекватною ідеєю.

Як повідомляє швейцарський інформаційний портал swissinfo.ch, більшість учасників опитування вважає, що основною причиною заторів і пробок на дорогах є використання людьми особистого автотранспорту. І цей показник, якщо нічого не робити, надалі буде зростати.

Читайте також Швейцарія заборонила імпорт дизельних Mercedes-Benz та Porsche

Респонденти вказують на більш активний розвиток громадського транспорту та очікують розширення мережі велосипедних доріжок. Це частково виведе з порядку денного перевантаженість автомагістралей. Вони також виступають за розвиток вантажних перевезень залізницею.

Карта перенавантаження в загальній мережі автомагістралей Швейцарії. Інфографіка: swissconnect.ch

В опитуванні, проведеному інститутом вивчення громадської думки Sotomo на замовлення згаданої вище Асоціації, поміж 2000 респондентів були й протилежні думки. Опоненти прибічників розширення мережі автомагістралей вважають інакше.

На думку "зеленого" політика з кантону Во і співголови лівої лобістської транспортно-екологічної асоціації VCS Давида Редлера, відсоток тих, хто виступає на користь саме розширення дорожньої мережі, не такий вже й великий.

Читайте також Художник "намалював" пробки на Google Maps: відео

David Raedler вважає, що згадані зацікавлені організації мають переконати народ у тому, яке рішення найкраще прийняти для усунення пробок: розширити дороги або скоротити масштаби використання особистого автотранспорту.

Понад 85% заторів спричинено перевантаженням доріг, що вже досягали своїх меж через величезну кількість автомобілів. Фото: Karin Hofer

Дехто вважає, що було б добре винести наболіле для країни питання на загальнонаціональний референдум.