
ФОТО: Credobus |
Угорська "гармошка" Electronell 18 з вагою 16 тонн цьогоріч піде в серію
Компанія Credobus запустить у серійне виробництво зчленований автобус Electronell 18 вже цього року. Окрім заявленого ходу в 300 кілометрів на одній зарядці, розробники похвалилися тим, що їх автобус має на 25% менше акумуляторів.
Очікується, що нову 18-метрову зчленовану версію запустять у пасажирські перевезення Будапешта в першій половині 2025 року. Про це розповідає news.busworld.org.
Читайте також Польські електробуси Solaris будуть їздити у США та Швеції
Зчленований автобус Credobus з низьким входом завдяки конструкції Low Entry дозволяє розмістити 2 з 4 батарей під підлогою, чим забезпечує низький центр ваги. Накопичувач енергії забезпечується батареями NMC третього покоління з рідинним охолодженням від BorgWarner (Akasol).
Акумуляторна батарея має загальну місткість 392 кВт-год і може заряджатися за 3 години з вихідною потужністю 150 кВт. Тут використано систему центрального двигуна Voith VEDS HD з піковою потужністю 410 кВт і максимальним ККД 97,3%. Система приводу соло та шарнірної версії побудована з компонентів однакового розміру.
Дебют Electronell 18 підкреслює прогрес Угорщини у впровадженні екологічного транспорту. Фото: Máthé Zoltán
Завдяки оптимальному розміру коліс колісні арки стали нижчими, тому в таких місцях салону між спинками сидінь тепер немає невикористаних проміжків. Салон розроблено з дверною конфігурацією 2-2-2-2.
Така версія придатна як для міського, так і для приміського використання. В Credobus підкреслюють, що Electronell 18 повністю побудований власними силами без залучення генеральних партнерів. Власне виробництво Credobus включає несуче шасі та майже всі металеві деталі, включаючи підвіску.
Читайте також Двоповерхові електробуси Alexander Dennis переходять на бездротову зарядку
До речі, інший угорський виробник автобусів Ikarus наприкінці ще 2023 року заявив, що повністю нова зчленована версія під назвою Ikarus 180e також приєднається до модельного ряду в майбутньому, однак нинішній моніторинг впровадження цієї моделі не виявив.