ФОТО: BMW|
Опозитний двоциліндровий мотор BMW Big Boxer
Мотоциклетний підрозділ BMW розкрив деталі про свій новий 2-циліндровий опозитний мотор, котрий протягом року з’являвся на різних байках, але до серійних моделей марки поки не дійшов.
Також цікаво: Галерея: найкращі мотоцикли сучасності зі стендів виставки EICMA 2019
Першою демонстрацією 1802-кубового “боксера” стала його поява у складі концепту R18. Далі були кастоми Departed та Revival Birdcage від ZON та Revival Cycles, а останнім світу явився концепт BMW R18/2.
Фото: 1,8-літровий мотор BMW Big Boxer / BMW
BMW Motorrad називає цей мотор своїм найпотужнішим опозитником, котрий врівноважує усі 90 кінських сил та 157 нбютонметрів обертового моменту, аби зробити хід максимально плавним. Додамо, що й виглядає двигун дуже ефектно.
Фото: концепт BMW R18 / BMW
Розробники мотора узяли усе краще від “боксерів” з повітряним охолодженням із минулого. Перший двигун такого типу з’явився у BMW ще в 1923 році і пробув у виробництві близько 70 років. Чи це не приклад гарної інженерії та надійності?
Фото: кастом-байк Revival Birdcage з мотором Big Boxer / BMW
Новий мотор баварці називають Big Boxer і це вже приклад справжньої еволюції технологій. На додачу до повітряного охолодження, він має ще й масляне. Колінчастий вал із загартованої сталі має додатковий основний підшипник у центрі, щоб запобігти небажаним коливанням вигину в циліндрах великого об'єму. Алюмінієвий корпус. Система змащування подає мастильну охолоджуючу рідину через двоступеневий насос та ланцюг гільзового типу, що приводиться в рух за допомогою колінвала. Привід – карданний.
Фото: кастом-байк ZON Departed / BMW
Замість того, щоб використовувати сучасні гідравлічні елементи для зазору клапанів, новий двигун також запозичив старий метод опозитників Motorrad, який полягає у використанні регулювання одного гвинта та стопорної гайки для кожного сталевого клапана.
Фото: концепт BMW R18/2 / BMW
Також цікаво: Ентузіаст з Білорусі збудував дикий кастом байк з мотором ЗАЗ