З 16 січня Mercedes-Benz відкриває замовлення у Європі на повністю електричний фургон eSprinter з численними новими цифровими додатками, останнім поколінням MBUX, а також системами безпеки та допомоги й вдосконаленими функціями.

Новий електричний eSprinter отримав цінник у Європі та невдовзі надійде до дилерів. Споживачів порадують дві довжини та форми кузова, три розміри батареї та висока корисна вантажність акумуляторного "Спринтера".

Спочатку, тобто з 16 січня, панельний фургон буде доступний для замовлення з корисною місткістю акумулятора 56 кВт-год чи 113 кВт-год. Згодом з’явиться версія потужністю 81 кВт-год.

Читайте також Mercedes-Benz показав наступний eSprinter із вдвічі більшим запасом ходу

Також майбутнім власникам сподобаються переваги інтелектуального цифрового підключення, вперше з мультимедійною системою MBUX, покращеними системами безпеки та допомоги, а також оновленим стандартним обладнанням. Крім того, eSprinter буде доступний з додатковим зчіпним пристроєм.

"Завдяки своїй універсальності новий Sprinter адаптується до широкого спектра вимог комерційного транспорту та мобільності. Водночас eSprinter вразить своєю ефективністю – дальність і обсяг вантажу будуть на належній висоті", – говорить керівник відділу розвитку фургонів Mercedes-Benz Андреас Зиган.

Передсерійний автомобіль нового панельного фургона eSprinter продемонстрував свою ефективність під час тест-драйву: з батареєю місткістю 113 кВт-год пройшов маршрут зі Штутгарта до Мюнхена та назад довжиною 475 кілометрів без підзарядки.

Новий eSprinter має ефективний електродвигун із піковою потужністю 100 та 150 кіловатів.

Читайте також На дорогах помітили новий Mercedes-Benz

Синхронний мотор з постійними магнітами (PSM) характеризується особливо високим ККД. Запас ходу на електротязі становитиме до 440 кілометрів. У міських районах можливий запас ходу до 500 кілометрів.

Є ще одна приємна деталь: новий eSprinter вперше буде доступний як відкрита модель. Це робить eSprinter привабливим базовим транспортним засобом для багатьох нових сегментів комерційних перевезень, а також різних кузовів і обладнання.


Акумуляторний фургон здатний заряджатися як від змінного (AC), так і від постійного (DC) струму. Бортовий зарядний пристрій можна заряджати постійним струмом до 115 кіловатів на швидкісній зарядній станції. Конкретно це означає: акумулятор місткістю 56 кВт-год заряджається від 10 до 80 відсотків приблизно за 28 хвилин при максимальній потужності 115 кВт.

Батареї з корисною місткістю 113 кВт-год потрібно буде близько 42 хвилин при максимальній потужності 115 кВт. Цифрова послуга Mercedes me Charge 4 також доступна для eSprinter.


Вартість на новий фургон eSprinter з акумулятором на 56 кВт-год стартує з роздрібною ціною для Німеччини 59 990 євро без 19% ПДВ.