Виробник обіцяє, що інтерфейс MBUX нового покоління надасть водію та передньому пасажиру “цифровий досвід, настільки ж емоційний, наскільки інтуїтивно зрозумілий і легкий”. До того ж, опційна система матиме функції на основі штучного інтелекту.
Також цікаво: Ціни електрокарів та звичайних машин зрівняються раніше, ніж передбачалось: дослідження
MBUX Hyperscreen презентують на виставці споживчої електроніки CES 2021. Сам електричний седан Mercedes-Benz EQS, котрий першим отримає цей комплекс, з'явиться пізніше у 2021 році і надійде в продаж у США у другій половині року.
Тізер від Mercedes-Benz практично нічого не розкриває про технології MBUX Hyperscreen, але самий лише факт, що він займатиме всю торпедо машини говорить про те, що у війні розмірів екранів німецький автовиробник виявиться переможцем.
Porsche Taycan був першим масовим електрокаром з власним екраном для переднього пасажира. Подібну схему застосували і розробники компактного електрокара Honda E.
Mercedes-Benz рекламує EQS, як революцію у сегменті електричних седанів. Виробник обіцяє своєму флагманському електричному седану запас ходу понад 700 кілометрів, анонсував досконалу фільтрацію повітря в салоні та не відкидає можливості появи AMG EQS.