ФОТО: Ford|
Екстремальний Ford Bronco Raptor
“Найпотужніший серійний Bronco усіх часів”, “Екстремальний позашляховик для дикого бездоріжжя”, “Спорткар для пустелі”, “Перший у світі SUV, створений з досвідом краулерів Ultra4 Racing” – Ford не шкодував яскравих епітетів та ефектних формулювань для опису найпродуктивнішої версії свого позашляховика, але в технічних характеристиках залишив прогалини для повноцінного дебюту 3 лютого у рамках перегонів King of the Hammers.
Також цікаво: Jeep представив два гібридних позашляховика для Європи
Підхід спортивного підрозділу Ford Performance до розробки Bronco Raptor чудово висвітлює той факт, що презентаційне відео про шасі позашляховика майже вдвічі довше за кінематографічний промо-ролик. Обидва відео вбудовано нижче.
Ford повідомив, що потужність трилітрової “турбошістки” EcoBoost під капотом Bronco Raptor становить “понад 400 кінських сил”. У цієї версії Bronco буде особливий режим руху Baja Mode для максимальної продуктивності у швидкісних заїздах пустелею. Інженери Ford Performance тісно співпрацювали з командами чемпіонату Ultra4 – екстремальних перегонів на бездоріжжі. У презентаційному відео позашляховик зафільмований у тих же локаціях каліфорнійської пустелі, де проходять ці перегони.
Позашляховик з хижим нікнеймом Raptor радикально відрізняється від базової моделі у техніці, а от зовнішні зміни не надто впадають в око. Екстремальна версія отримала радіаторну решітку з назвою марки, замість позначення моделі, а також інтегрованими прожекторами. Додаткова оптика також вмонтована у передній бампер. Карбонові дзеркала, рейлінги на даху, більш розвинені пластикові надкрилки колісних арок, 17-дюймові диски з шинами BFGoodrich KO2 – це те, що також видає хижу суть Raptor.
Фото: Ford Bronco Raptor / Ford
Стараннями Ford Performance позашляховик отримав на 50 відсотків жорсткіший на кручення кузов, переналаштовану підвіску High-Performance OffRoad Stability Suspension (HOSS) на довгохідних амортизаторах Fox 3.1 Live Valve. Кліренс позашляховика збільшився до 33 сантиметрів, а колія розширилася до 187 сантиметрів. Ходи підвісок збільшилися на 60 та 40 відсотків, до 330 та 355 міліметрів, відповідно. У салоні встановлені сидіння Ford Performance, адаптивний круїз-контроль та акустичну система B&O з десятьма динаміками.
Хоча детальну інформацію про силовий агрегат Bronco Raptor компанія Ford притримала, деякі аспекти все ж розкрила. Крім приблизної цифри потужності відомо, що позашляховик оснащується 10-швидкісною автоматичною коробкою передач, а роздаткова коробка повнопривідної трансмісії має коефіцієнт понижувальної передачі 3,06:1.
Bronco Raptor буде виключно п'ятидверним. Повноцінний дебют позашляховика відбудеться 3 лютого у рамках старту в чемпіонаті King of the Hammers. Дилери у США почнуть приймати замовлення у березні – тоді ж будуть оприлюднені ціни. Отримувати машини покупці почнуть влітку.