ФОТО: Ford|
Ford Fiesta ST-Line
Як передає Motor1, очільник Ford назвав цю стратегію «вихід із бізнесу нудних автомобілів до бізнесу культових автомобілів». Попри те, що вищезгадані моделі мали великий попит, автовиробник не планує вкладати в них гроші, на відміну від комерційних авто.
Читайте також: "Битки" Ford Escape/Kuga раптово почали дорожчати
Окрім цього, Ford планує отримати частку ринку завдяки електричним кросоверам на базі платформи MEB від Volkswagen, попри те, що компанія відмовилась від повного переходу на електромобілі. Лінійка вже представлена моделями Explorer і Capri, які тісно пов’язані з ID.4 та ID.5 відповідно й незабаром до них приєднається електричний варіант Puma.
Кожен, хто заправиться на будь-якій АЗК AMIC ENERGY бензином або дизельним пальним, долучається до допомоги ЗСУ у межах благодійної ініціативи «MAVIC від AMIC». В рамках даного проєкту компанія перераховує 5 гривень з кожного паливного чека на закупівлю сотні дронів DJI MAVIC 3 (різних варіацій) для ЗСУ.
Рекламна інформація
Що стосується культових автомобілів, ймовірно, Фарлі мав на увазі Bronco, Mustang і Raptor. Раніше керівництво Ford робило заяву, що автомобілі для ентузіастів завжди були «побічним бізнесом», який ніколи не фінансувався, але тепер компанія змінює це.
Також цікаво: В популярних кросоверів Ford виявили проблеми з електронікою
Така позиція Ford, ймовірно дозволить іншим автогігантам - Volkswagen Group, Toyota, Stellantis і Kia/Hyundai отримати нову частку ринку, адже вони досі продовжують виробництво звичних моделей. До слова, наразі продажі Ford у Європі стрімко падають. У червні вони впали на 16,9% у Європейському Союзі та Великобританії. Це призвело до падіння частки ринку з 4,1% до 3,3%.