
ФОТО: DAF Trucks|
Далекомагістральні фури зазвичай мають два паливні баки, але тепер це буде збитково
Вантажівки з витратою палива на середньому рівні або навіть вище середнього ставляться в базовий клас викидів СО2 - перший. Вантажівки, які на 5 відсотків економніші за середні, тобто викидають на 5 відсотків менше парникових газів, можна віднести до другого класу викидів CO2.
З іншого боку, пише 40ton.net, вантажівки, що на 8 відсотків економніші, підпадають під третій клас викидів CO2, призначений для гібридних вантажівок (на 50 відсотків менше споживання палива) та електричних вантажівок (взагалі без витрати палива).
Читайте також Закон про синтетичне паливо може виявитись фейком
Це має неабияке значення, адже чим вищий присвоєний клас викидів СО2, тим нижчими будуть витрати на проїзд на дорогах Євросоюзу. Деякий вихід вбачається у зниженні спорядженої маси, оскільки це значно покращує розрахунки з системи VECTO (інструмент ЄС для розрахунку класів викидів СО2).
Ймовірно, з 1 липня доцільніше буде замовляти магістральні тягачі далекого прямування з одним паливним баком. І хоча це дехто вважатиме абсурдом, у цьому резон є: вантажівки зі зменшеною комплектацією і, зрозуміло, вагою, зможуть платити за дорогу навіть менше, ніж легкові автомобілі.
Читайте також Євросоюз ввів нові екологічні стандарти для авто Євро 7: що вони передбачають
Відповідно до цього кількість нових дорожніх зборів буде залежати від класу викидів СО2 і з 1 липня вибір другого паливного бака фактично стане не дуже популярною розкішшю.