Гігантський кар'єрний самоскид перетворили на електрокар, що економить купу грошей власнику

В минулому Komatsu HD 605-7 приводив у рух 715-сильний турбодизель об'ємом 23,1 літри, який споживав в середньому 42 літри солярки на 100 кілометрів шляху. Та ще й атмосферу забруднював.
Гігантський кар'єрний самоскид перетворили на електрокар, що економить купу грошей власнику

ФОТО: Foxnews/eMining|

Електричний самоскид Kuhn eDumper на базі Komatsu HD 605-7

logo29 серпня 2019, 13:33
logo0
logo0 хв

Komatsu говорить про двигун велетенської вантажівки HD 605-7, як ефективний та економічний, порівняно з аналогами конкурентів та попередніми поколіннями власної техніки. Однак швейцарська команії Kuhn вдалось покращити обидва параметри.

Також цікаво: В Україні затвердили європейські норми будівництва доріг

Потужність електромотору самоскида становить 982 кВт або 1335 к.с. В нього на борту розміщені блоки акумуляторів загальною ємністю 710 кіловат-годин. Для порівняння, максимальна ємність акумуляторів Tesla Model X становить 100 кВт*год. Батарейні блоки з 1440 осередками важать 4,5 тонни.

Фото: агрегати електричної силової установки eDumper / eMining

Kuhn eDumper, що розпочав своє життя як Komatsu HD 605-7, став найбільшим електромобілем в світі. Його довжина становить 9,1 метра, ширина і висота – 4,2 метра. До конверсії в електрокар самоскид важив більше 46 тонн, а перевозити міг 64 тонни вантажу. Під час конверсії була змінена форма кузову самоскида, а нинішня маса самої вантажівки не повідомляється, однак відомо, що максимальна маса eDumper з повним навантаженням становить 121 тонну.

Фото: електричний кар’єрний самоскид eDumper / eMining

Система рекуперації енергії гальмування, встановлена на електричний самоскид eDumper, дозволяє повертати в акумулятори більшу частину витраченої енергії. Так, якщо при старті eDumper має близько 90% заряду, після підйому на гору залишається 80%, однак при спуску з гори, за рахунок високої маси вантажівки, заряд в акумуляторах відновлюється до 88%. Це дозволяє економити до 50 тисяч тонн дизельного пального на рік – близько 50 мільйонів євро.


Вартість конверсії склала мільйон євро, без врахування вартості донорського автомобіля. Після успішного тестування самоскида, компанія почала приймати замовлення на eDumper.

Також цікаво: Довідник по електрокарах: умовні позначення, терміни, тонкощі