
ФОТО: BYD|
Yangwang U9 Track Edition
Рекордний заїзд відбувся 8 серпня на випробувальному полігоні ATP Automotive Testing у Папенбурзі. За кермом гіперкара був професійний пілот Марк Бассенг. Попередній рекорд належав Rimac Nevera R, який розігнався до 431,45 км/год у липні 2025 року. U9 Track Edition має силову установку з чотирьох електромоторів, пікова потужність яких становить 775 к.с. для кожного.
Читайте також: Гіперкар від BYD навряд чи зможе розвивати 3000 кінських сил: думка експерта
Загальна потужність електромобіля становить понад 3000 кінських сил. Щоб контролювати всю цю потужність, електромобіль використовує вдосконалені можливості векторизації крутного моменту, а інтелектуальна система керування кузовом DiSus-X платформи e4 автоматично регулює підвіску для максимального зчеплення з дорогою.
Крім того, компанія каже, що він використовує “першу серійну платформу надвисокої напруги 1200 В для транспортних засобів у поєднанні з системою терморегуляції, оптимізованою для екстремальних умов”.
Також цікаво: Китайці за гроші катають пасажирів на автомобілях BYD у парку
Цікаво те, що автівка, яка встановила рекорд, схоже, мала клейку стрічку на зазорах кузовних панелей для покращення аеродинаміки. Вона також мала інакший спліттер з вуглецевого волокна та була позбавлена спойлера, а колеса взули в унікальні трекові шини від Giti Tire.