
ФОТО: Carscoops|
BYD YangWang U9 Track Edition
За даними Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, новий YangWang U9 Track Edition буде здатний видавати сумарну потужність у 2200 кВт (2991 к.с.), але, як пише Carscoops, засновник Rimac – Мате Рімац спростував ідею про те, що U9 матиме таку потужність, припустивши, що її могли “неправильно розрекламувати” або “неправильно інтерпретувати”.
Читайте також: BYD забороняє експортувати нову модель електромобіля
У коментарі до групи Apex Automotor у Facebook Рімац зазначив, що “більшість китайських електромобілів використовують елементи LFP, і я сумніваюся, що будь-який з них може забезпечити швидкість розряду понад 20°C (навіть протягом 1 секунди), яка потрібна для видачі потужності понад 2 мегават”.
Якщо заявлені характеристики YangWang U9 Track Edition є правдивими, він буде на 884 кінські сили потужнішим за Rimac Nevera R. Мате Рімац заявив, що Nevera R оснащена “найновішою та найкращою технологією акумуляторних елементів”, і її потужність обмежена приблизно 1,5 мегаватами, або рівно 2107 кінських сил.
Також цікаво: Рідкісний електрогіперкар Rimac Nevera продають на аукціоні
Він пояснив, що хоча акумулятор може забезпечити більше потужності, двигуни та інвертори знаходяться на межі своїх можливостей. На його думку, система “ймовірно, видасть 2 МВт протягом кількох секунд”, але не без посилення решти трансмісії. Крім того, засновник компанії також зазначив, що Nevera R “вже перевищує межу зчеплення з дорогою найкращих продуктивних шин на ринку до швидкості 160 км/год”, маючи на увазі, що якби YangWang U9 Track Edition мав майже на 1000 к.с. більше, “він, ймовірно, не зміг би реалізувати таку потужність до швидкості понад 240 км/год”.
Він також наголосив, що пікова потужність – це лише число, і що важливіше “як ця потужність подається та підтримується”. Це важливе твердження, оскільки за даними Міністерством промисловості та інформаційних технологій Китаю, кожен з чотирьох електромоторів U9 Track Edition видає до 555 кВт (754 к.с.), але немає жодного підтвердження, що всі чотири двигуни можуть працювати на піковій потужності одночасно в реальних умовах водіння.