Гусеничні амфібії Bv 202 рятуватимуть життя військовослужбовців ЗСУ

Київ через кілька днів отримає для потреб Сил оборони гусеничні амфібії Bandvagn 202. Машини уже в дорозі, організацією доставлення займається посольство України у Латвії.
Вже вдруге за півр латвійська громада в Чикаго купила Україні амфібії оку Bv 202 - Auto24

ФОТО: МЗС України|

Процес завантаження Bandvagn 202 на тентові напівпричепи для відправки в Україну

logo31 травня, 12:36
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Всюдихідні машини придбані у Норвегії за кошти латвійської громади Чикаго. В проєкті також працює латвійська волонтерська організація "SOS Допомога армії України". Про це йдеться в повідомлення МЗС України.

Для України така техніка вже знана, перші машини Volvo Bv 202 (bandvagn) цієї серії почали надходити наприкінці 2022 року. В підрозділах Сил оборони вони використовуються як транспортні, десантні, на повздовжніх лавах задньої секції може вільно сидіти 10 бійців чи вкладено для перевезення 1000 кг вантажу.

Читайте також Гусеничні транспортери Bandvagn 202 потрапили в Україну завдяки латишам з Чикаго

Однак основна спеціалізація такої техніки все-таки евакуаційна. В задній ланці зчленованої машини розміщуються у двоярусному виконанні ноші для чотирьох поранених. Просторий прохід дозволяє супроводжуючому медику в дорозі стояти у повний зріст і надавати необхідну стабілізаційну допомогу. Є також відкидне крісло, що закріплене на стінці переднього борту по центру.

До речі, перші евакуаційні машини переднього краю з’явилися в Стрию. Як йшлося у повідомленні мерії 26.12.2022 року, модернізували гусеничні амфібії під санітарно-евакуаційну спеціалізацію на місцевому заводі "Діскавері".

Тентовий кузов задньої ланки на заводі у Стрию замінили на високий каркасний металевий кунг. Надалі таке рішення запозичили інші українські підприємства, що взялися переробляти Bv 202 в евакуаційні машини переднього краю. Фото: мерія Стрия

Щодо передньої ланки шарнірно-зчленованої машини, то вона куценька для посадки людей - двомісна кабіна і велика моторна зона. Там в перших версіях під капотом стояв карбюраторний 1,8-літровий двигун Volvo на 82,5 к. с. Згодом силовий потенціал підняли до 2 л та 97 к.с., що поліпшило ходові характеристики.

Читайте також Бельгія готує Україні медичні евакуатори переднього краю Bandvagn BV-206