Корейська омпанія представила стратегічний план FCEV Vision 2030 і збирається активно розвивати водневі технології.

Корпорація Hyundai Motor Group, в яку входять автомобільні бренди Hyundai, Kia та Genesis, оприлюднила довгострокові плани, у яких намічений курс на посилення і активний розвиток “водневого суспільства”.

Також цікаво: EuroNCAP назвала найбезпечніші автомобілі 2018 року

До 2030 року компанія планує збільшити виробництво силових установок на водневих паливних елементах до 700 тисяч одиниць на рік, а також розвивати нові напрямки, поставляючи такі установки ще й виробникам дронів, кораблів, потягів і навантажувачів.

Hyundai Motor Group разом зі своїми постачальниками має намір інвестувати близько 6,7 мільярдів доларів у дослідження і розширення виробничої бази. Концерн планує побудувати другий завод із серійного виробництва силових установок на водневих паливних елементах.


Фото: силова установка водневого кросовера Hyundai NEXO / Hyundai

На виставці CES 2018 у січні цього року Hyundai представила друге покоління серійного позашляховика NEXO на водневих паливних елементах. Він майже вдвічі ефективніший за перший водневий автомобіль бренду – Tucson FCEV 2013 року. Очікується, що водневий автомобіль Hyundai NEXO другого покоління надійде в продаж у США в січні наступного року з стартовим цінником у 59 500 доларів.

Також цікаво: Російське літаюче таксі впало на перших секундах польоту: відео