Інноваційні літій-керамічні батареї для електромобілів вироблятимуть у Франції

До кінця нинішнього року європейські автовиробники отримають для тестування твердотільні кремнієві акумулятори, що мають у недалекій перспективі замінити літій-іонні та їм подібні батареї.
Літій-керамічні батареї вироблятимуть у Франції - Auto24

ФОТО: ProLogium|

Ось так виглядає плоский твердотільний кремнієвий акумулятор у порівнянні зі звичайними батарейками для побутового ліхтарика чи бездротової «миші» до комп’ютера

logo29 червня 2023, 08:36
logo0
logo0 хв

Розробник та виробник твердотільних накопичувачів з керамічним вмістом електроліту тайванська компанія ProLogium обіцяє, що нова батарея має подвоїти потенціал енергії у порівнянні з класичним акумулятором електромобіля, а також значно знизити вагу та кількість елементів всередині.

Повідомляється, що формат великої літій-керамічної батареї (LLCB) зменшує число комірок та кількість паралельних з'єднань в акумуляторній батареї, знижуючи таким чином витрати на компоненти та складання. Пласка форма і чудова теплопровідність твердотільного керамічного електроліту спрощують конструкцію системи охолодження, оптимізуючи простір і заощаджуючи масу для зростання корисного навантаження автомобіля.

Читайте також Hyundai в пошуках дешевих акумуляторів

"Минулого року ми анонсували першу твердотільну батарею зі стопроцентним анодом з оксиду кремнію, призначену для забезпечення більш високої щільності енергії. Тепер ми раді представити ще одну новаторську концепцію акумуляторів LLCB, що виводить акумулятори для електромобілів на новий рівень й дає переваги відносно великого пробігу, легкої ваги та гнучкості конструкції", – повідомив генеральний директор та засновник ProLogium Technology Вінсент Янг.

ProLogium вже будує свій перший зарубіжний завод із виробництва твердотільних акумуляторів у Дюнкерку, Франція. Його потужності будуть вводитися поетапно, в залежності в потреб на ринку електромобілів. Проект вартістю 5,2 млрд євро передбачає масовий випуск акумуляторів наступного покоління з їх подальшою європейською локалізацією.

Французький уряд запросив виробника інноваційних акумуляторів Фото: ProLogium

Дюнкерк був обраний з довгого списку з більш ніж 90 міст Європи. ProLogium при виборі майданчика для будівництва заводу виходив з таких критеріїв:

  • кадровий резерв регіону;
  • існуюча екосистема електромобілів та ланцюжок поставок;
  • доступ до транспортних мереж;
  • доступ до відновлюваних джерел енергії;
  • енергетична безпека;
  • доступні стимули.

Після ретельного аналізу інфраструктури цей регіон найбільше сподобався майбутнім забудовникам, оскільки тут гарна мережа сухопутних та водних маршрутів, сусідство з потужною електростанцією та автозаводами ЄС. Це дозволить ProLogium виробляти сучасні та недорогі батареї й бути надійним партнером європейців.

Читайте також Сонячна енергія також може бути рушієм

Автовиробники ЄС вже в очікуванні інноваційних батарей, що підкупають своїми характеристиками. При тій же площі, що й у звичайного акумуляторного блоку 2170 EV, об'ємна густина енергії блоку LLCB буде подвоєна, а вага зменшена до 115 кг. Важливо й те, що при виробництві буде використовуватися менше сировини та виробничих затрат. У підсумку це позитивно вплине на вартість такої батареї – вона стане набагато дешевшою.