Іспанія оновила вимоги правил дорожнього руху: кого торкнуться зміни

В Іспанії набули чинності нові вимоги до потужності важких транспортних засобів, а також обмеження для карет швидкої медичної допомоги за певних погодних умов.
Іспанія змінила правила дорожднього руху: що тепер заборонено "швидким" і  важковаговикам  - Auto24

ФОТО: Disfrimur|

Ця 32-метрова 70-тонна вантажівка MAN TGX 18.640 D38 вміщує 66 європалет, що у двічі більше стандартного напівпричепа

logo29 жовтня, 17:10
logo0
logo0 хв

В цих доповненнях розбиралися експерти 40ton.net, які виділили дві найголовніші теми, що випливають з урядового документа.

Одна з них стосується більш конкретних правил щодо погодних та дорожніх умов, а інша спрямована на безпеку експлуатації автопоїздів великої довжини та важкої ваги.

Читайте також Європейські дорожні знаки з радіохвилями: що вони означають і як впливають на безпеку руху

Нові обмеження для швидкої допомоги

Якщо видимість менш як 150 метрів, автомобілі екстреної медичної допомоги повинні залишити дорогу.
Заборонено працювати під час офіційних попереджень про сильний вітер або опади.

Обгін заборонено:

  • на схилах з ухилом понад 4%;
  • на віадуках довжиною понад 150 м;
  • у тунелях.

Читайте також "Зелений" дорожній знак обмеження швидкості не прижився в Іспанії

Загалом же при червоному (найсуворішому) попередженні завантажені автомобілі мають зупинятись, а при помаранчевому з дороги мають зійти й перечекати негоду порожні вантажівки.

Вимоги до потужності важких автопоїздів

Іспанський уряд встановив нові технічні параметри для 32-метрових 72-тонних автопоїздів (тягач із двома напівпричепами):

  • Мінімальна потужність – 5 кВт (6,8 к.с.) на тонну повної маси. для 72 тонн це означає щонайменше 490 к.с.
  • Для маршрутів з ухилом понад 5% і довжиною понад 1 км — потужність має бути 6 кВт (8,16 к.с.) на тонну, тобто мінімум 588 к.с.

Читайте також Водіям комерційного транспорту заборонять паління в кабіні

Такі параметри забезпечують лише декілька моделей з найпотужнішими двигунами:

  • MAN D38 (15,2 л);
  • Mercedes-Benz OM 473 (15,6 л);
  • Scania V8 (16,4 л);
  • Volvo D17 (17,3 л).

Жодних вимог до конфігурації мостів не встановлено – головна умова, щоб EMS-блок міг рушати з місця на мокрій поверхні.