![Італійці продають Renault під японським соусом через Facebook](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201810/795460d1a90f-cfd9-4899-be6c-72824ccbcaf4.png?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Італійський підрозділ французької марки Renault випустив на ринок 100 ексклюзивних моделей кросовера Captur під назвою Tokyo Edition. Новинка була представлена 10 жовтня в Мілані.
Також цікаво: Подивіться, як працює аеродинаміка
Фото: Renault Captur Tokyo Edition / Renault Italia
Особлива колекція була натхненна японською столицею і створена разом з ательє Garage Italia. Машини Tokyo Edition продаватимуться через Facebook Messenger за допомогою чат-бота, де можна безпосередньо зробити попереднє замовлення авто.
Renault Italia також запустила рекламну кампанію у Instagram за допомогою stories у стилі японських коміксів. Разом з двома героями користувач буде подорожувати нічним Токіо та взаємодіяти з “загадковим” героєм і “нестандартним авто”, повідомляє MMR.
Також цікаво: Mitsubishi GAC Eupheme: електро-кросовер з ходом у 410 км та ціною нижче 20 тисяч доларів