Iveco EuroTech 2002 року випуску досяг пробігу 3 мільйони км без розбирання двигуна

У Бразилії вантажний автомобіль Iveco EuroTech встановив світовий рекорд, пройшовши без ремонту три мільйони кілометрів. Нині його одометр почав фіксувати пробіг по четвертому колу.
Бразильський перевізник накатав на своєму Iveco EuroTech 3 мільйони км без ремонту двигуна - Auto24

ФОТО: Колаж Авто24|

У тримільйонний пробіг тягача Iveco без ремонту двигуна мало віриться, але фахівці сервісної служби Iveco Latin America підтвердили цей факт

logo29 червня, 17:18
logo0
logo0 хв

Представництво італійського бренду в Латинській Америці Iveco Latin America опублікувало оригінальну фотографію магістрального тягача EuroTech, що досяг 3 000 000 кілометрів пробігу. Як пише supertruck.com.ar, автомобіль виготовлено на італійському заводі в Аргентині.

Якщо для сторонніх це просто автомобіль-рекордсмен, то для його власника це частинка життя. Карлос Енріке Гонсалвес да Сілва вважає свою машину партнером по бізнесу та зразком стійкості й співпраці на бразильських дорогах.

Читайте також З’явилося відео нових фургонів eJolly та eSuperJolly від Iveco

За словами власника, вантажівка Iveco EuroTech у модифікації 450E37 проїхала три мільйони кілометрів без необхідності розкривати двигун. Вона виготовлена в Аргентині у 2002 році, її куплено з рук у 2018 році. У сервісному центрі Iveco запевняють, що одометр не мав втручання, показник оригінальний.

"Ця вантажівка – мій супутник. Я розмовляю з нею, я знаю її звук, я знаю, коли вона повідомляє мені, що щось не так. А найбільше вражає те, що вона практично не потребує технічного обслуговування", – каже Карлос, який перевозить сухі вантажі (харчові продукти, засоби гігієни тощо) переважно до штатів Рондонія, Акре та Мату-Гросу.

При цьому слід зауважити, що тривісний магістральний тягач з напівпричепом ходить маршрутами у малонаселеному сільськогосподарському штаті. Його прикра географічна особливість у тому, що тамтешні дороги не завжди мають асфальтове покриття.

Карлос каже, що придбання такої вантажівки було несподіваною можливістю започаткувати власний маленький бізнес, оскільки попередня компанія відмовилася від вантажівок на користь новіших, сучасніших моделей й виставила EuroTech на продаж. А у нього вона ось уже восьмий рік ходить навіть краще за сучасні моделі, а за споживанням пального подекуди навіть краща.

Читайте також Iveco Daily возитимуть на собі поліклініку

Карлос на своєму Iveco EuroTech проїжджає в середньому 14 000 кілометрів на місяць. Секрет такої довговічності й безвідмовної продуктивності, за словами водія, полягає в ретельному профілактичному обслуговуванні.

"Двигун – це та частина, яка отримує найбільше похвал від свого власника. Я захоплююся його точністю. Це потужний, надійний і безстрашний двигун", – каже Карлос.

Автомобіль оснащений 13,8-літровим рядним 6-циліндровим двигуном Iveco 8210.42.KA, що відповідає стандартам Euro II. Завдяки системі впорскування Bosch PDE 30 (насос-форсунки) та осьовому турбокомпресору він видаває 370 кінських сил і 1750 Нм крутного моменту.

З ведучим мостом Rockwell U180 з одним редуктором та 13-ступеневою коробкою передач Eaton автомобіль легко тягне до 45 тонн.

У службі маркетингу Iveco в Латинській Америці результатом безпроблемного пробігу 23- річної машини задоволені, вважаючи такий показник найкращим інструментом для просування техніки на латиноамериканському ринку.