
ФОТО: JCB|
Екскаватор-навантажувач JCB на водневому паливі у центральній частині Відня, Австрія.
Таким чином водневий двигун отримав допуск для продажу та використання в машинах та обладнанні сторонніх виробників оригінального обладнання (OEM) у кожній з 27 країн-членів ЄС.
Окрім цього такий дозвіл діятиме на всіх інших територіях, де визнають типові схвалення ЄС. Про це повідомляє fleetvisionintl.com.
Читайте також Спеціальні машини розбиратимуть завали на Донеччині
Сертифікат про затвердження типу ЄС було видано відповідно до Регламенту (ЄС) 2016/1628 та засвідчує відповідність водневого двигуна внутрішнього згоряння JCB чинним нормам викидів ЄС Stage V.
Схвалення типу ЄС відбувається після попередніх знакових рішень ліцензуючих органів у дев'яти країнах континентальної Європи, що дозволяють комерційне використання двигуна в машинах у цих країнах відповідно до положень про «нові технології».
Фото: JCB
"Не так давно дехто казав, що для двигуна внутрішнього згоряння в Європі «гра закінчена». Те, що JCB отримала повне схвалення типу ЄС, є позитивним доказом того, що двигун внутрішнього згоряння справді має багатообіцяюче майбутнє у прагненні до нульового світу, якщо замість викопного палива використовуватиметься водень, паливо з нульовим рівнем викидів CO2", – каже голова правління JCB каже Ентоні Бамфорд.
Читайте також Для чого купили екскаватори JCB на Донеччину
JCB — перша компанія з виробництва будівельної техніки, яка розробила повністю схвалений двигун внутрішнього згоряння, що працює на водні. Команда зі 150 інженерів працювала над розробкою вартістю 100 мільйонів фунтів стерлінгів майже чотири роки.
Фото: JCB
Компанія JCB вже випустила понад 130 тестових двигунів, які використовуються в екскаваторах-навантажувачах, телескопічних навантажувачах Loadall та генераторних установках. За даними JCB, реальні передпускові випробування її водневого обладнання зараз перебувають на просунутій стадії.