Конкурс Next Jeep Easter Egg пропонує учасникам придумати нову “пасхалку”, а переможець отримає сертифікат на будь-яку модель Jeep.
Також цікаво: Tesla створить нову модель електрокара для світового ринку у Китаї
Перша пасхалка з’явилась на Jeep Grand Cherokee четвертого покоління, зразка 2011 року і відтоді перетворили це на добру традицію.Спочатку дизайнери Jeep ховали фірмовий силует решітки радіатора в головній оптиці, потім, використали силует легендарного всюдихода Willys (на фото вгорі), карту пустелі Мохаве, павука, ящірку, змію, снігову людину тощо. Ідею для наступної пасхалки виробник пропонує вигадати самим користувачам.
Фото: пасхалки Jeep
До участі в конкурсі може долучитись кожен бажаючий, однак головний приз дістанеться лише учаснику, старше 18 років, що проживає у США. Ідеями можна ділитись до 3 липня. Заявки претендентів будуть оцінюватись за трьома основними критеріями: креативності, відповідності філософії бренду та простоті реалізації. Переможець отримає сертифікат номіналом 50 000 доларів на покупку будь-якої моделі з сучасної лінійки Jeep.
Дивіться також: На аукціоні Sotheby продають 53 педальних машинки