
ФОТО: Kia|
2025 CEO Investor Day
Як повідомляє Motor1, новий електропікап розроблений на новій платформі, призначеній виключно для електромобілів. Автовиробник зазначає, що він підійде “як для міського використання, так і для поїздок за містом”.
Читайте також: Kia Tasman отримав концептуальну позашляхову версію
Новинка Kia конкуруватиме у середньорозмірному сегменті, з такими моделями, як Ford Ranger, Toyota Tacoma та Jeep Gladiator. Ймовірно, збиратимуть модель на заводі в Америці, аби уникнути дії мит, встановлених адміністрацією Трампа. Водночас поточний Kia Tasman не буде пропонуватись в США.
Окрім нового пікапа, Kia також працює над новим чотирициліндровим бензиновим турбодвигуном, який встановлюватиметься в традиційних та гібридних моделях. Він також може слугувати в ролі генератора для майбутніх EREV бренду.
Він матиме об’єм 2,5 літра й компанія каже, що його потужність зросте на 12% порівняно з поточним 2.5T-GDI. Це буде особливо корисно для гібридів, оскільки зробить їх плавнішими на ходу. Нові бензинові та гібридні силові агрегати будуть основоположними для мети Kia досягти 4,19 мільйона річних продажів до 2030 року.
Також цікаво: Kia і LG показали кемпер та офіс на колесах
Щоб досягти цього, до кінця десятиліття буде випущено 15 нових електромобілів і 10 гібридів (включаючи гібриди, що підключаються до мережі), після чого Kia збільшить свої глобальні виробничі потужності на 17 відсотків до 4,25 мільйона автомобілів.