
Цей літак Mooney M20L PFM 1988 року випуску. Його гвинт обертає шестициліндровий опозитний мотор об'ємом 3,2 л з повітряним охолодженням від Porsche.
Також цікаво: Колишній керівник Формула 1 Берні Екклстоун знову став батьком у віці 89 років
Оригінальний двигун від тогочасного Porsche 911 був модифікований інженерами з Цуффенхаузена спеціально для застосування у легкій авіації. У 80-ті роки минулого століття цим займався спеціальний підрозділ компанії під назвою Porsche Flugmotoren, а самі двигуни серії PFM вважалися одними з найдосконаліших.
Мотори PFM мали спрощену систему управління і високу питому потужність, однак мали певні проблеми з охолодженням, були важчими і більшими за мотори конкурентів, що негативно позначалося на компонуванні і аеродинаміці літаків.
У 1991 році Porsche Flugmotoren припинила свою діяльність. За час свого існування було випущено близько 80 авіаційних моторів. Частина з них знайшла застосування на літаках компанії Mooney моделі M20L, де опппозітнік розвивав близько 210 к.с.
Фото: Mooney M20L PFM / Motor1
Літак, виставлений на продаж на Facebook Marketplace, ще цілком придатний для польотів. Продавець зазначив, що налітав всього 400 годин, після капітального ремонту двигуна, тож у потенційного покупця в запасі ще приблизно три таких терміну до моменту, коли проблема відсутності запчастин постане з усією гостротою.
Дивіться також: Mercedes-Benz випустив серіал про "життя" манекенів для краш-тестів