Mazda офіційно розглядає можливість запуску спортивного авто з роторним двигуном

Компанія офіційно презентувала прототип подвійного роторного двигуна в рамках угоди між Toyota, Subaru та Mazda про відродження двигуна внутрішнього згорання.
Mazda має намір створити купе з подвійним роторним двигуном - Auto24

ФОТО: Mazda|

Концепція Iconic SP від Mazda

logo31 травня, 21:10
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Водночас Toyota показала кілька нових чотирициліндрових мотори, а Subaru – гібридний опозитний двигун наступного покоління. Як повідомляє Motor1, попри те, що Mazda не розкрила точних подробиць про майбутній роторний двигун, вона оголосила, що його можна буде використати, як силовий агрегат для потужного автомобіля.

Читайте також: Toyota, Mazda та Subaru об'єднуються для створення нових ДВЗ

Представлена раніше концепція Iconic SP мала роторний двигун, який виконує роль генератора для заряджання батареї. Подібна схема вже використовується в моделі MX-30, однак, там він встановлений поперечно, тоді як в новому спортивному авто ротор може бути встановлений поздовжньо.

Прототип подвійного роторного двигуна Mazda

До того ж в лютому Mazda сформувала спеціальний підрозділ для розробки роторних двигунів. Він налічує 36 інженерів, які займаються розробкою «привабливого автомобіля». Як заявив торік головний дизайнер компанії Масаші Накаяма, концепцію Iconic SP навмисно збільшили перед її показом на Токійському автосалоні.

Також цікаво: Toyota готує MR2 нового покоління, який стане конкурентом Mazda MX-5

Він заявив, що компанія планує зменшити його до розмірів Miata. Нещодавно Mazda презентувала третє оновлення поточної генерації MX-5 й навряд чи готує нову модель 5-го покоління. Однак, поки незрозуміло, чи стане серійна версія Iconic SP наступною Miata, чи буде окремою моделлю в лінійці Mazda.