
ФОТО: Mercedes-AMG|
Mercedes-AMG GT XX CONCEPT
Концепт має три електромотори загальною потужністю 1000 кВт (1360 к.с.) й здатен розвивати максимальну швидкість до 360 кілометрів. Автовиробник пообіцяв, що усі презентовані технології вже готові до виробництва й перша серійна автівка на новій платформі AMG.EA дебютує наступного року.
Читайте також: Один з найрідкісніших гіперкарів у світі від Mercedes-AMG згорів у пожежі
Шоу-кар також демонструє абсолютно незвичний дизайн з низьким силуетом. Передня частина вирізняється суттєвим нахилом капота та лобового скла для зменшення опору зустрічного повітря. Родзинкою на задній панелі є інноваційна панель MBUX Fluid Light Panel з більш ніж 700 вільно програмованими RGB-світлодіодами.
AMG стверджує, що коефіцієнт опору становить 0,198, що є вражаючим показником для автомобіля з широкими шинами та традиційними бічними дзеркалами. Колісні диски мають аеродинамічні елементи з 5 вуглецевими панелями, що за потреби відкриваються для охолодження гальм або закриваються оптимального потоку повітря.
В салоні автівки є ківшеподібні сидіння з вуглецевого волокна. Вони, а також панелі інтер’єру, оббиті текстилем, що виготовлений з переробленої гоночної шини від боліду класу GT3. Перед водієм розташований великий дисплей з двома планшетами.
Також цікаво: Mercedes-AMG C63 не отримає новий V8
В основі спортивного електромобіля лежить 800-вольтова архітектура з інноваційною батареєю, що здатна прийняти заряд з вражаючою потужністю до 850 кілометрів. Цього достатньо, аби відновити 400 км запасу ходу за 5 хвилин. AMG стверджує, що циліндричні акумуляторні елементи GT XX з прямим охолодженням покращують управління теплом та полегшують підтримку оптимальної продуктивності батареї.