Йдеться про кримінальному провадженні за ч.3 ст.358, ч.2 ст.364-1, ч.1 ст.366 КК, пов'язаному з компанією “Порше Україна” та ДП “Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут”. Фірма є офіційним імпортером машин Volkswagen.
Читайте також: Названа проблема з сертифікатами на VW Golf Sportwagen
У квітні 2017 року інститут підписав з фірмою договір про видачу сертифікатів на машини моделей Golf та Golf Sportsvan з дизельними і бензиновими двигунами стандарту EU-6, виробництва Німеччини. При цьому протягом двох років “Порше Україна” імпортувала в Україну машини тільки з дизельними двигунами стандарту EU-5 з Мексики (2015). Справа в тому, що дані машини не призначалися для європейського ринку. Всього в країну за підробленими сертифікатами завезли майже 2,5 тис. машин.
Всі авто без проблем проходили реєстрацію в сервісних центрах МВС. Організацію тоді очолював нинішній міністр інфраструктури.
Криклія викликали у справі в якості свідка. За словами Дубинського, в кримінальному провадженні фігурує колега міністра по роботі в Сервісному центрі МВС Павло Шевченко.
Читайте також: Міністр інфраструктури виправдовує нову схему сертифікації ГБО: відео
Нагадаємо, що пан Криклій має безпосереднє відношення до зміни правил реєстрації ГБО. З нового року вартість реєстрації зросла з 600 до 3 000 гривень. Також міністр інфраструктури активно працює у напрямку повернення корупційного техогляду для легкових авто, який був скасований в 2011 році.