Мито на китайські авто почне діяти з 5 липня

Не сьогодні-завтра Комісія ЄС опублікує необхідні деталі щодо набуття чинності високого мита на китайські автомобілі, проти чого виступає Асоціація автомобільної промисловості (VDA).
На авторинку Європи очікується політичний порив вітру в дві сторони світу  - Auto24

ФОТО: Колаж Авто24|

VDA попередив: штрафні митні тарифи на китайські електромобілі обернуться Європі збитками

logo3 липня, 20:30
logo0
logo0 хв

На думку експертів VDA, вступ в силу тимчасових мит ЄС на китайські електромобілі матиме погані наслідки для економіки Німеччини. Каральні мита не ефективні ані для ЄС, ані для Німеччини. Про це з посиланням на VDA повідомляє VerkehrsRundschau.

Асоціація попереджає про "величезну шкоду", яку можуть завдати у відповідь можливі контрзаходи з боку Пекіна. Китай є найбільшим автомобільним ринком у світі та, за даними VDA, у 2023 році був третім за величиною ринком експорту автомобілів з Німеччини – після США та Великобританії.

Читайте також ЄС терміново вводить спецмито на китайські електромобілі

Якщо імпортні мита з Пекіна будуть запроваджені на транспортні засоби з двигунами понад 2,5 літра, це сильно вдарить по галузі. Для прикладу: згідно з VDA, у 2023 році близько третини транспортних засобів, експортованих з Німеччини до Китаю, були саме з такими двигунами.

Крім того, високі податки не можуть досягти поставленої мети щодо забезпечення чесних умов конкуренції та захисту вітчизняної промисловості від недобросовісних практик. Навпаки: вони ускладнили б розширення електромобільності й таким чином досягнення кліматичних цілей, наголошує асоціація.

Читайте також США ввели 100% мито для китайських електромобілів

Очікується, що Комісія ЄС опублікує в четвер тимчасові тарифи, які одразу ж набудуть чинності. Тож з опівночі 5 липня мито підскочить до 38,1 відсотка. Держави ЄС повинні визначитися щодо запровадження мита в довгостроковій перспективі не пізніше листопада. У цьому випадку в деяких випадках тимчасові мита будуть запроваджені заднім числом.

Нагадаємо, рішення про високе штрафне мито було прийнято після розслідування, проведеного владою ЄС, яке дійшло висновку, що китайські виробники електромобілів отримували вигоду від несправедливих субсидій. Тепер такі дії обернуться виробникам в ЄС збитками, оскільки Китай у відповідь нанесе свої тарифи на продукцію німецького автопрому. Втім, не тільки німецького.

Читайте також Як європейське спецмито на китайські авто впливатиме на український авторинок

За даними VDA, у 2023 році німецькі виробники продали приблизно в десять разів більше електромобілів у Китаї, ніж китайські виробники в Німеччині.