
Машина дорожня комбінована МДКЗ-26 (солерозкидач) прийде у зимовій версії, але це насправді всесезонний автомобіль.
Як зазначає на своєму сайті пресслужба Шептицької міськради (донедавна Червоноград, Львівська область), автомобіль такого виконання адаптований для утримання доріг круглий рік.
Читайте також Парк снігоприбиральних машин дорожники формують за європейськими стандартами
Особливістю такої техніки є те, що це в першу чергу самоскид ЈАС N200 (двигун Cummins ISD285.50, дизельний 277 к.с., Euro 5) з колісною формулою 4 х 2. В його кузові розміщується бункер для сухих піщано-соляних сумішей з кормовим розкидачем. У такому виконанні техніка виходить взимку на боротьбу з ожеледицею: заготовлений на піскобазах матеріал за підібраною рецептурою порційно розсипаються на поверхні асфальту чи бруківки.
Фото: Шептицька громада
Там встановлено солерозкидач Pronar SPT 40 та відвал PU-S32H. Якщо фронтальний плуг з системою повороту вліво чи вправо є всесезонним атрибутом для земляних, снігоочисних бульдозерно-грейдерних операцій на поверхні дороги, то бункерний блок з дозатором та розкидачем зроблено для використання в холодну пору року, коли потрібні надійні засоби боротьби з ожеледицею.
Читайте також Що показали українські виробники на виставці КомунТех/ДорТехЕкспо: репортаж
Зазвичай місткість бункера для реагентів може коливатися в діапазоні 4,5 - 6,0 куб. м, а місткість для соляного розчину – 1800 л. Який саме розмір бункера надійшов до комунальників Шептицької громади, не повідомляється.
Фото: Шептицька громада
Днями автомобіль пройде державну реєстрацію й буде включений в роботу комунальної служби, адже демонтаж бункера з блоком розкидача займе від сили годину і тоді буде повноцінний самоскид для широкого діапазону господарських робіт.