ФОТО: Служба відновлення |
Міст-красень відновив логістику не тільки громади, але й всього північного регіону
Нова інженерна споруда завдовжки 132 метри виконана за технологією збірно-монолітної прогонової конструкції. Вона має ширину 12 метрів, дві смуги руху та два службові проходи.
Роботи виконано за найсучаснішими стандартами безпеки. Як повідомляє Служба відновлення і розвитку інфраструктури у Київській області, тут по обидві сторони змонтовано металеве бар’єрне та перильне огородження.
Читайте також Новеньким дерев’яним мостом можуть їхати навіть важкі самоскиди: відео
Для покращення безпечного проїзду в темний час доби на самому мосту та під'їздах до нього облаштовано автономне освітлення. На односторонніх опорах розміщено по дві сонячні панелі, з яких зібране тепло переробляється в електричну енергію та накопичується в батареї. З настанням сутінків спрацьовують світлові реле, що вмикають ліхтарі.
Ця інженерна споруда значно сучасніша за вантажністю та безпекою від зруйнованої. Фото: Служба відновлення
Також мостобудівники облаштували для водовідведення локальні очисні споруди, заасфальтували підходи до мосту. На завершальній стадії будівництва тут встановлено нові дорожні знаки та нанесено розмітку.
Читайте також Відбудований міст через Десну освітлюється сонячними панелями
Для довговічності мостової споруди будівельники застосували сучасні технології. Зокрема, вони вдалися до антикорозійного захисту металевих конструкцій й тонкошарового покриття бетонних елементів.