На тягачі MAN TGX "скинулася" майже сотня громад: кому дісталися магістральники

Шість потужних магістральних тягачів MAN різної конфігурації придбав за зібрані кошти територіальних громад України 228-й окремий батальйон логістики.
Громади допомогли купити воїнам шість тягачів MAN TGX - Auto24

ФОТО: man-ag.com.ua|

Все для фронту, все для перемоги: з пенсій, зарплат, стипендій люди зібрали на техніку для наших армійців

logo1 жовтня, 18:00
logo0
logo0 хв

Усі автомобілі мають нульовий пробіг, за винятком пройденої відстані для перегону. В цьому пакеті п'ять автомобілів мають силовий потенціал 540 кінських сил, ще один трохи менший в потужності – 480 "конячок". Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила пресслужба 228-го окремого батальйону логістики.

Техніку підбирали з тим розрахунком, що потрібно швидко й на далекі відстані доставляти техніку, обладнання, боєприпаси з тилу до передової. На зворотному шляху вивозити на ремонтні заводи пошкоджені бойові машини, транспорт логістики тощо.

Читайте також На шасі MAN TGS будуть працювати командні пункти для авіаторів

За такими характеристиками вибір випав на тривісні магістральні тягачі MAN. Вони хоча й в цивільному виконанні, без повного приводу, але їх колісна формула 6х4 сповна відповідає логістичним завданням транспортного батальйону.

На ринку автозапчастин існує сотні чи тисячі виробників та торгових марок. Більшість з них спеціалізується на певних типах деталей, тож запам'ятати усі неможливо. В німецького концерну Bosch – найбільший перелік автозапчастин та бездоганна репутація. Тож при виборі автомобільних деталей варто обирати саме Bosch.

Рекламна інформація

Магістральний тягач MAN TGX 33.540, в індексі якого останні три цифри вказують на силовий потенціал, у передвоєнні часи в українських перевізників нарікань не викликав – справжній трудяга на маршрутах з далеким плечем перевезень, у т.ч. міжнародних. Багато водії 228-го окремого батальйону логістики з цією машиною у мирний час мали справу й тепер новим надходженням задоволені.

Перевозити техніку за сотні й тисячі кілометрів десь з Франківщини чи Волині в прифронтову зону такими магістральними тягачами можна швидко й без зупинок на ремонт, як це часто буває з машинами старого покоління. Умови для водія чудові – кондиціонер для літнього сезону та потужний автономний обігрівач для роботи взимку, круїз-контроль, а при потребі короткого перепочинку допоможе ще й спальне місце в задній частині кабіни.

Навантаження на руки тут як в легковому автомобілі – гідропідсилювач керма полегшує працю водія. До того ж ергономіка його робочого місця на належному рівні, тут все доступно в межах витягнутої руки, не кажучи вже про регулювання під ріст та фактуру кута нахилу керма, положення сидіння та спинки.

Читайте також Мобільні медичні комплекси FST на базі Rheinmetall MAN підуть на фронт

Приємним бонусом водієві для полегшення роботи є автоматична коробка передач. Вона має 12 степенів, забезпечуючи як важкі навантаження на низах, так гарні ходові властивості на прямій. До речі, згаданий 540-сильний двигун відповідає екологічному формату Євро-5

Гроші на все це добро задонатили громади. Їх багато, редакція Авто24 спеціально систематизувала той список в алфавітному порядку й підрахувала кількість – вийшло 92.

Перелік територіальних громад, які допомогли придбати магістральні тягачі MAN TGX. Колаж: Авто24