
ФОТО: Motor1|
Прототип Lexus LFR
Як зазначає Motor1, від нового LFR не слід очікувати потужного V10, оскільки він не є наступником LFA. Він розпочав своє життя як концепт Toyota GR GT3, який дебютував у Токіо у 2022 році. Згодом компанія підтвердила, що серійна версія моделі буде представлена під брендом Lexus.
Читайте також: Lexus представив новий седан ES: тепер і електромобіль
Відтоді з’явились десятки шпигунських фотографій та відео, на яких спортивний автомобіль Lexus демонструє свій довгий капот та гучний вихлоп на Нюрбургринзі, у Лос-Анджелесі та навіть нещодавно у Гудвуді. Як очікується, коли LFR дебютує, він націлиться на такі моделі, як Chevrolet Corvette C8 та Porsche 911.
З огляду на це конкретне позиціонування, цей новий Lexus має бути справжнім, практичним спортивним автомобілем, а не якимось колекційним предметом вартістю чверть мільйона доларі. Звичайно, значна частина успіху LFR залежать від деталей. Зокрема, від того, що знаходиться під капотом. За чутками, серцем спорткара є V8 з подвійним турбонаддувом, потенційно з певною формою гібридизації.
Стиль також буде важливим визначальним фактором успіху LFR. Навіть під камуфляжем він має чудовий вигляд, з довжелезним капотом, вузьким салоном, широкою стійкою та короткими задніми звисами. Салон новинки матиме великий центральний екран та ківшеподібні сидіння з вуглецевого волокна. Очікується, що Lexus LFR не повинен бути настільки дорогим, яким був LFA.
Також цікаво: Toyota Tundra отримала оновлення й суттєво подорожчала
Якщо Lexus справді хоче конкурувати з Chevrolet та Porsche в цьому класі, LFR повинен мати початкову ціну менше ніж 100 000 доларів. Дебют нового Lexus LFR, як зазначають інсайдери, може відбутись на початку 2026 року.