Вантажний автомобіль подолав дистанцію на випробувальній трасі Continental довжиною 2,8 кілометри поблизу Ганновера у Німеччині. Команда використовувала двох водіїв для заїзду, який тривав 23 години і вони мінялись кожні чотири з половиною години.
Також цікаво: У Великобританії автомагістралі обладнуватимуть електричними лініями для зарядки вантажівок
Важкі вантажівки та автобуси продукують близько 1/5 шкідливих викидів на транспорті у ЄС, тому в цьому секторі виробникам ще належить попрацювати, але зрушення вже є. Ряд автовиробників та нові компанії прагнуть перевести галузь на електроенергію. А такі великі компанії, як Volvo та Mercedes вже випускають власні електричні вантажівки, що доводить, що електромобілі можуть робити все не гірше за тягачі з двигунами внутрішнього згорання.
19-тонна вантажівка Futuricum має потужність 680 к.с. та акумулятор ємністю 680 кВт-год, що є найбільшим у своєму класі. Для рекордного заїзду машину обладнали високоефективними шинами з низьким опором коченню від Continental. Тягач з фурою пройшов 392 кола кільцевої траси довжиною 2,8 кілометри, при середній швидкості 50 км/год.
“Ми вирішили інвестувати в електричну мобільність на ранній стадії”, – сказав Марк Франк, директор зі стратегії та інновацій DPD Switzerland, яка експлуатує автомобіль. “Вантажівка Futuricum вже близько пів року їздить між складом у Мьоліні до розподільчого центру в Цюріху”. Цей рекорд, кажуть партнери, які його встановили, доводить, що вантажні перевезення з електромобілями можливі.