Новий український зерновоз отримав французьке шасі Renault

Попри війну, українські машинобудівники все-таки втримали виробництво техніки і навіть розробляють нові зразки машин, що в черговий раз довів Завод спецтехніки VIVA зі своїм дебютним зерновозом.
Новий український зерновоз отримав французьке шасі Renault

ФОТО: VIVA|

Зерновоз VIVA на шасі 449-сильного Renault K

logo12 липня, 20:20
logo0
logo0 хв

Нову техніку для перевезення сільськогосподарської продукції інженери підприємства побудували на автомобільному шасі Renault K. Автомобіль з денною кабіною без спальника розрахований не тільки на асфальтові магістралі, але й на польові дороги, у т.ч. ускладнені непогодою.

Як повідомляє Renault Trucks Ukraine, ходова база з колісною формулою 6х4 базується на посиленій платформі з потужним дизельним двигуном об'ємом 12.7 літрів, силовий потенціал якого досяг 449 кінських сил. В роботі допомагає автоматична коробка перемикання передач.

Читайте також Представлено найбільший кросовер від Renault

Об’єм кузова складає 26 кубічних метрів. Його форма і розміри інженерами заводу спроєктовані для зниження центру маси та збільшення стійкості автомобіля. Для підіймання кузова, використали одноциліндрову гідравлічну систему визнаного виробника HYVA.

Водій завдяки продуманій системі розвантаження може в ручному режимі регулювати потрібний кут нахилу. В максимальному піднесенні платформа може перехилятися на кут до 50 градусів.

Для українського зерновоза VIVA взяли французьке шасі Renault К. Фото: VIVA

Вантажність зерновоза складає 28 тонн. Для перевезення такої ваги полем та бездоріжжям, задні вісі Renault посилено. Вони спроможні витримати навантаження до 35 тонн. Сам кузов, як і надрамник, також міцні і виготовлені з високоякісної сталі S355.

Для міцності конструкції кузова його борти отримали спеціальну конфігурацію з каркасом жорсткості. Продумано й інші елементи конструкції, що допомагають безпечній та результативній роботі.

Читайте також Renault та Geely об’єднались для створення нових двигунів

Для збереження урожаю при перевезенні та запобіганню втратам між заднім бортом та кузовом встановлено гумовий ущільнювач. Автоматичні замки надійно фіксують борт в чотирьох точках. При цьому задній борт має декілька комбінацій відкривання як знизу догори, так і в форматі "двостулкові двері".

Також зроблено зону для обслуговування тенту, куди веде комбінована драбина. Конструкція каркаса має збільшену площу контакту з тентом, а сам тент в цих місцях отримав декілька шарів тканини.