
ФОТО: LiveWire|
Поліцейська версія патрульного мотоцикла LiveWire
Розроблені для таких потреб мотоцикли моделей S2 Del Mar і S2 Alpinista повністю адаптовані для виконання усіх специфічних для правоохоронних органів функцій. Окрім великої потужності та стрімкого набрання швидкості, вони мають сигнали сирен, світлових спецсигналів та посилені точки кріплення спорядження.
В першу чергу вони розроблялися для патрулювання міст, організації безпеки та заходів, де маневровість і низький рівень робочого шуму є важливими. Про це виробник повідомляє на своєму сайті livewire.com.
Читайте також Найдешевший новий Harley Davidson будуть продавати за 2890 доларів
За словами розробників LiveWire, електрична трансмісія має кілька переваг перед традиційними поліцейськими мотоциклами з бензиновими двигунами, у тому числі нижчі потреби в обслуговуванні, знижені експлуатаційні витрати та майже безшумну роботу.
Миттєвий крутний момент і швидке прискорення також дають патрульним перевагу в продуктивності навіть за умови щільного міського середовища. Є ще одна цікава фішка - відсутність ручки зчеплення та педалі перемикання швидкостями.
Таким чином ліва рука та ліва нога не долучені до управління, що для традиційного мотоцикла не притаманно, оскільки класика вимагає використання обох рук і обох ніг. Це знижує втому водія під час тривалих змін і для роботи на низькій швидкості, як-от чергування в кортежі.
Читайте також Harley-Davidson обіцяє у 2025 році кольорову революцію
Спеціальні поліцейські мотоцикли LiveWire можуть допомогти заповнити нішу, де традиційні мотоцикли з бензиновим двигуном занадто галасливі, вимагають чималого обслуговування або коштують дорого для сучасних потреб поліції. Поки розробники націлили поліцейські моделі LiveWire на агентства по всій Північній Америці, але з огляду на висхідний глобальний попит на більш екологічні автопарки, цілком ймовірно, буде ширше прийняття, якщо програма виявиться успішною.
Щоправда, детальних характеристик виробник не надав, як і не озвучив вартість такого спецтранспорту. Йдеться лише про те, що нинішня технологія акумуляторів забезпечує 160 км запасу ходу, що для роботи патруля в міських умовах цілком достатньо. Загальна середня економія річної експлуатації такого мотоцикла відносно версії з ДВЗ становить 24 153 долари США.
Фото: LiveWire