До початку ери турбомоторів чи не єдиним способом отримати більше потужності від автомобіля, було додавання… ще одного мотора. Або кількох. Саме таким шляхом пішов автор цього проекту.
Також цікаво: ЛуАЗ-969М з дизельним мотором від VW Golf та радикальним тюнінгом виглядає справжнім монстром бездоріжжя
Далекобійник і гонщик Гері Векессера зібрав свій драгстер Max IV на базі Ford Mustang Mach 1 Sportsroof 1969 року випуску. Для спорткара було виготовлено спеціальне шасі, достатньо довге, аби вмістити чотири 5,7-літрових V8.
Всі V8 були оснащені уприскуванням пального, а 32 вихлопних патрубки виведені прямо з головок блоку. Сукупна віддача чотирьох моторів становить на піку 3000 кінських сил. У результаті, на дреговій прямій автомобіль показував час проходження 402 метрів менш, ніж за 8 секунд, досягаючи 290 км/год на фініші.
В конструкції використовувалась мережа карданних валів та U-подібних шарнірів, які передавали всю потужність через єдину муфту на виготовлену на замовлення коробку передач. У останньої не було передавальних чисел і ланцюгових приводів.
Унікальний дрегстер був повністю відреставрований кілька років тому і зараз виставляється у музеї Галпін у Лос-Анджелесі.
Дивіться також: На Закарпатті продають монстр-трак ГАЗ за 25 тисяч євро