CATL постачає свої акумулятори ряду автовиробників, включаючи Tesla, Volkswagen, Fisker та NIO. Останній бренд вже має власну досить велику мережу станцій заміни батарей у Китаї, яка тепер також поширюється на Європу.
Також цікаво: 40 сучасних електромобілів перевірили 20-градусним морозом
За останні роки компанія Nio зарекомендувала себе як лідер в технологіях заміни акумуляторів. Станом на 31 грудня 2021 року компанія керувала понад 750 станціями заміни батарей по всьому Китаю, а нещодавно відкрила кілька станцій у Норвегії. Компанія планує розширити послугу в Німеччині та вийти на ринок США і Канади. Nio також працює разом із Shell над створенням мережі кобрендових станцій обміну.
CATL заручилась підтримкою Nio та інших партнерів і планує побудувати мережу станцій заміни акумуляторів для електромобілів, а також буде сприяти розвитку всієї індустрії електромобілів.
Конкурентний китайський концерн Geely, який має власний батарейний підрозділ, також інвестує значні кошти в технологію швидкої заміни акумуляторів. У жовтні 2021 року Geely оголосила про плани створити 5000 станцій заміни акумуляторів у Китаї до 2025 року. Термінали Geely потребують лише 59 секунд, щоб замінити розряджений акумулятор на повністю заряджений, а платежі будуть автоматичними, через додаток у смартфоні чи автомобілі, що позбавить водіїв необхідності покидати машину для розрахунку.